• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 14.05.13, 12:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pagari-Liisu: suust suhu reklaam on kõige toimivam

Tallinna kesklinnas asuva pagaritootja Pagari-Liisu OÜ omaniku Liis Veltmanni sõnul reklaamivad nemad oma firmat hea toodanguga.
Veltmann ütleb, et nende reklaam on läinud suust suhu, mis väikeste firmade puhul töötab, aga suured ettevõtted peavad tootmisliine tagasi teenima.
„Oleme tegutsenud 20 aastat ja alles üleeile panime esimest korda tänavanurgale sildi üles,“ tõdes Veltmann.
Siiani polnud silti mitmel põhjusel. „Ei olnud aega, linn ei andnud luba, seal on parkimiskohti vaja jne. Nüüd saime omanikega kokkuleppele silt üles panna,“ märkis Veltmann.
Pagari-Liisu ei ole reklaamile raha kulutanud. „Kliendid ostavad ja reklaam on suust suhu levinud. Eelmise aasta detsembris kasutasime esimest korda raadioreklaami. Raha, mis me sinna panime, igatähes tagasi ei tulnud,“ tõdes Veltmann.
Tema sõnul võivad raadioreklaami endale lubada suured firmad. „Meie oleme nelja töötajaga firma ja meil ei tasu see ära. Meil on väike käsitööäri ja klientuur stabiilne,“ lausus Veltmann.
Raadioreklaam tehti ettevõte 20aastaseks saamise puhul ning sellega taheti õnnitleda sünnipäeva puhul kliente. „Meil on koduleht, infokataloogid ja Facebook,“ loetles pagaritöökoja perenaine oma turunduskanaleid.
Veltmann leiab, et väike ettevõte ei peagi ennast palju turundama. „Kui on pühad, siis on niigi palju tööd. Esmaspäevast kolmapäevani teeme ettevalmistusi – oma töörütm on meil,“ sõnad ta.
Eelmise nädala koolitusel "Kogu tõde müügist" ütles Soome Aalto ülikooli müügiprofessor Petri Parvinen vastuseks kuulaja küsimusele, et uudiskirjad on tema hinnangul kasutud, kui need ei ole saatjale kohandatud. Äripäev küsib,  milline on ettevõtete õnnestunum ja milline kõige ebaõnnestunum rahakulutus turunduses.
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele