Tallinna kesklinnas asuva pagaritootja Pagari-Liisu OÜ omaniku Liis Veltmanni sõnul reklaamivad nemad oma firmat hea toodanguga.
Veltmann ütleb, et nende reklaam on läinud suust suhu, mis väikeste firmade puhul töötab, aga suured ettevõtted peavad tootmisliine tagasi teenima.
„Oleme tegutsenud 20 aastat ja alles üleeile panime esimest korda tänavanurgale sildi üles,“ tõdes Veltmann.
Siiani polnud silti mitmel põhjusel. „Ei olnud aega, linn ei andnud luba, seal on parkimiskohti vaja jne. Nüüd saime omanikega kokkuleppele silt üles panna,“ märkis Veltmann.
Pagari-Liisu ei ole reklaamile raha kulutanud. „Kliendid ostavad ja reklaam on suust suhu levinud. Eelmise aasta detsembris kasutasime esimest korda raadioreklaami. Raha, mis me sinna panime, igatähes tagasi ei tulnud,“ tõdes Veltmann.
Tema sõnul võivad raadioreklaami endale lubada suured firmad. „Meie oleme nelja töötajaga firma ja meil ei tasu see ära. Meil on väike käsitööäri ja klientuur stabiilne,“ lausus Veltmann.
Raadioreklaam tehti ettevõte 20aastaseks saamise puhul ning sellega taheti õnnitleda sünnipäeva puhul kliente. „Meil on koduleht, infokataloogid ja Facebook,“ loetles pagaritöökoja perenaine oma turunduskanaleid.
Veltmann leiab, et väike ettevõte ei peagi ennast palju turundama. „Kui on pühad, siis on niigi palju tööd. Esmaspäevast kolmapäevani teeme ettevalmistusi – oma töörütm on meil,“ sõnad ta.
Eelmise nädala koolitusel "Kogu tõde müügist" ütles Soome Aalto ülikooli müügiprofessor Petri Parvinen vastuseks kuulaja küsimusele, et uudiskirjad on tema hinnangul kasutud, kui need ei ole saatjale kohandatud. Äripäev küsib, milline on ettevõtete õnnestunum ja milline kõige ebaõnnestunum rahakulutus turunduses.
Seotud lood
Candidus OÜ ehk ehtetravikute e-poe helmehaldjas.ee omaniku Tarmo Lausingu sõnul on nende kogemus selline, et vähem reageeritakse tavalistele uudiskirjadele kui sellistele, kus sisalduvad sooduspakkumised.
Eelmise nädala koolitusel "Kogu tõde müügist" ütles Soome Aalto ülikooli müügiprofessor Petri Parvinen vastuseks kuulaja küsimusele, et uudiskirjad on tema hinnangul kasutud, kui need ei ole saatjale kohandatud.
Kalamajas asuva Boheemi ja vanalinna kohviku Popular omaniku Merle Randma-Aru sõnul on nad reklaaminud oma kohvikuid suust suhu reklaamiga ega ole üldse reklaami teinud.
Jeffries’i analüütik Brian Pitz usub, et videoreklaamid saavad Facebookile olema suureks katalüsaatoriks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.