Ernst & Youngi hiljutise raporti kohaselt elab aastaks 2030 kaks kolmandikku maailma keskklassist Aasiast, eelkõige Hiinast. Hiina keskklass peaks kasvama miljardi inimeseni, mis tähendab suuri kasvuvõimalusi USA suurtele ettevõtetele.
Osa USA brände on juba Hiina turul end liidri kohale murdnud, kuid Hiina pole täielikult avatud turg ning osa sektoreid on endiselt püüdmatus kauguses. Sellegi poolest on Hiina tõeline võimalus paljudele firmadele kasvada ning minna enda konkurentidest ette.
24/7 Wall St. koostas edetabeli 9 kõige populaarsemast USA brändist Hiinas. Siin need on:
9. IntelTuruosa: 85,2% personaalarvutite pooljuhtidest (globaalne)
8. Coca-ColaTuruosa: 16,6%
7. GiletteTuruosa: 70% (globaalne)
6. KFCTuruosa: Enamik kiirtoidu restorane (4260 restorani)
5. Microsoft WindowsTuruosa: 91%
4. StarbucksTuruosa: 61%
3. NikeTuruosa: 12,1%
2. AppleTuruosa: 83% (tahvelarvutid)
1. General MotorsTuruosa: 14,7%
Autor: Fredy-Edwin Esse, California