Ernst & Youngi hiljutise raporti kohaselt elab aastaks 2030 kaks kolmandikku maailma keskklassist Aasiast, eelkõige Hiinast. Hiina keskklass peaks kasvama miljardi inimeseni, mis tähendab suuri kasvuvõimalusi USA suurtele ettevõtetele.
Osa USA brände on juba Hiina turul end liidri kohale murdnud, kuid Hiina pole täielikult avatud turg ning osa sektoreid on endiselt püüdmatus kauguses. Sellegi poolest on Hiina tõeline võimalus paljudele firmadele kasvada ning minna enda konkurentidest ette.
24/7 Wall St. koostas edetabeli 9 kõige populaarsemast USA brändist Hiinas. Siin need on:
9. IntelTuruosa: 85,2% personaalarvutite pooljuhtidest (globaalne)
8. Coca-ColaTuruosa: 16,6%
7. GiletteTuruosa: 70% (globaalne)
6. KFCTuruosa: Enamik kiirtoidu restorane (4260 restorani)
5. Microsoft WindowsTuruosa: 91%
4. StarbucksTuruosa: 61%
3. NikeTuruosa: 12,1%
2. AppleTuruosa: 83% (tahvelarvutid)
1. General MotorsTuruosa: 14,7%
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Kui Nike suutis varem Hiinas uute poodide avamisega loota keskklassi poodlejatele, siis nüüd on sporditarvete ettevõte kaotamas turuosa konkurentidele Adidasele ja Hennes & Mauritzile, vahendas Bloomberg.
Samsung Electronics valis Inteli protsessori oma uuele Androidi tahvelarvutile. Intelile on see suur võit, kuna nüüd saab USA kiibitootja oma positsiooni mobiilseadmete turul laiendada, kirjutas Reuters.
Euroopa Komisjoni teatel jätkab Euroopa Liidu monopolivastane regulaator Apple'i eeluurimist seoses iPhone'ide turustamistegevusega, vahendas Bloomberg.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.