• OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,47%5 955,25
  • DOW 300,37%43 621,16
  • Nasdaq −1,35%19 026,39
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,47%5 955,25
  • DOW 300,37%43 621,16
  • Nasdaq −1,35%19 026,39
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • 24.05.13, 20:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

USA populaarseimad brändid Hiinas

Ernst & Youngi hiljutise raporti kohaselt elab aastaks 2030 kaks kolmandikku maailma keskklassist Aasiast, eelkõige Hiinast. Hiina keskklass peaks kasvama miljardi inimeseni, mis tähendab suuri kasvuvõimalusi USA suurtele ettevõtetele.
Osa USA brände on juba Hiina turul end liidri kohale murdnud, kuid Hiina pole täielikult avatud turg ning osa sektoreid on endiselt püüdmatus kauguses. Sellegi poolest on Hiina tõeline võimalus paljudele firmadele kasvada ning minna enda konkurentidest ette.
24/7 Wall St. koostas edetabeli 9 kõige populaarsemast USA brändist Hiinas. Siin need on:
9. IntelTuruosa: 85,2% personaalarvutite pooljuhtidest (globaalne)
8. Coca-ColaTuruosa: 16,6%
7. GiletteTuruosa: 70% (globaalne)
6. KFCTuruosa: Enamik kiirtoidu restorane (4260 restorani)
5. Microsoft WindowsTuruosa: 91%
4. StarbucksTuruosa: 61%
3. NikeTuruosa: 12,1%
2. AppleTuruosa: 83% (tahvelarvutid)
1. General MotorsTuruosa: 14,7%
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele