Rewilwerk OÜ omanik ja ansambli Laine liige Merle Lilje kommenteeris, et müüki Robbie Williamsi kontserdi ajal võis kõrvutada Madonna ja Metallica kontserdi aja müügiga.
Suupisteid ja meeneid müüv Lilje rääkis, et õhtu läks planeeritult hästi. „Tegutseme kõikidel suurtel üritustel ja nüüd selle ürituse kvalifitseerime Madonna ja Metallicaga ühte lahtrisse,“ võrdles ta oma läbimüüki üritustel.
Lilje rääkis, et kuna A. Le Coq oli ainuõigusega kaupleja, ei saanud nad õllega kaubelda, nii pakkus Lilje joogivett ja mahla, kartulikrõpse, pirukaid ja Eesti lippe.
„Inimestel läheb pika päeva peale kõht tühjaks. Kell neli avati väravad ja kell kuus oli neil juba kõht tühi. Saime neile oma kaupa pakkuda,“ rääkis ta.
Lilje müüs 1500 krõpsupakki, 2500 jooki, 1000 väikest snäkki, 600 pirukat ja 1500 Eesti lippu. Ta nentis, et hoolimata sellest, et Peeter Rebane soovitas Facebookis kõigil lipud kaasa võtta, pole ilmselt paljudel inimestel üle lippu kodus.
„Väga hea ilm oli, tore oli müüa,“ kommenteeris Lilje.
Seotud lood
Tallinnas Robbie Williamsi kontserdi korraldanud Peeter Rebase sõnul teenis üritus kasumit ja üllatusena probleeme ei esinenud.
Tallinna linnavalitsus eraldas reservfondist 60 000 eurot, et toetada keskerakondlase Peeter Rebase korraldatavat Robbie Williamsi kontserti lauluväljakul.
Eilsel Robbie Williamsi kontserdil müüs Premia tegevjuht Katre Kõvaski sõnul kaheksa kuni kümme tuhat jäätist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.