Tallinna Sadamas müüdud õlu moodustab A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi andmeil veerandi tootjate müügist ja selle käibeta oleks turg raskustes.
Õllemüügist Tallinna sadamas rääkis Noop, et see kasvab tootjail üldiselt kõvasti, tema sõnul sel aastal lausa 25% ringis. "Tänasel päeval moodustab müük sadamas ja laevadel juba üle 25% protsendi Eestis müüdud õllest ja üle 35% siidritest ja long drinkidest," märkis Noop. "Ilma selleta oleks Eesti joogitööstus suhteliselt raskustes," lisas ta.
Kui A. Le Coqi õllemüük selle aasta esimese kuue kuuga kasvas, siis Sakul langes. Mõlemad firmad on rohkem müünud mineraalvett ja muud veesegmenti kuuluvat.
Miks inimesed rohkem pudelivett ostavad, loe pikemalt tänasest Äripäevast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
A. Le Coq tegi möödunud aastal rekordmüügi ja paisutas kenasti ka kasumit. Ettevõtte juhi Tarmo Noobi sõnul on plaanis tõusu jätkata.
Varahaldur ja majandusekspert Peeter Koppel leiab, et praegune majanduskeskkond on suhteliselt kesine, kuid me pole selles lõpuni ise süüdi.