Tallinna Sadamas müüdud õlu moodustab A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi andmeil veerandi tootjate müügist ja selle käibeta oleks turg raskustes.
Õllemüügist Tallinna sadamas rääkis Noop, et see kasvab tootjail üldiselt kõvasti, tema sõnul sel aastal lausa 25% ringis. "Tänasel päeval moodustab müük sadamas ja laevadel juba üle 25% protsendi Eestis müüdud õllest ja üle 35% siidritest ja long drinkidest," märkis Noop. "Ilma selleta oleks Eesti joogitööstus suhteliselt raskustes," lisas ta.
Kui A. Le Coqi õllemüük selle aasta esimese kuue kuuga kasvas, siis Sakul langes. Mõlemad firmad on rohkem müünud mineraalvett ja muud veesegmenti kuuluvat.
Miks inimesed rohkem pudelivett ostavad, loe pikemalt tänasest Äripäevast.
Seotud lood
A. Le Coq tegi möödunud aastal rekordmüügi ja paisutas kenasti ka kasumit. Ettevõtte juhi Tarmo Noobi sõnul on plaanis tõusu jätkata.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.