Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
FOTOD: Kuidas ajakirjanduse abil kaubamärki turundada
Mootor Grupi pressiüritus on ilmekas näide, kuidas kaubamärgimuudatust läbi ajakirjanduse üldsuseni viia.
Pressikonverentsile eelnes päev varem toimetustele saadetud kutse, milles üldsõnaliselt teavitati eelseisvatest ümberkorraldustest kontserni ettevõtete tegevuses. Uudishimu ärgitav teade tõi kohale täissaali ajakirjanikke, kelle kaudu paisati meediasse sõnum, et Täistunniekspresside kaubamärk ühtlustatakse Lux Expressiks. Reportaaž pressikonverentsi laval, kuid ka lava taga toimuvast:
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.