• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,1%5 490,4
  • DOW 30−0,42%39 923,22
  • Nasdaq 0,48%17 248,23
  • FTSE 1000,09%8 414,96
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,1%5 490,4
  • DOW 30−0,42%39 923,22
  • Nasdaq 0,48%17 248,23
  • FTSE 1000,09%8 414,96
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • 13.11.13, 12:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: Kuidas ajakirjanduse abil kaubamärki turundada

Mootor Grupi pressiüritus on ilmekas näide, kuidas kaubamärgimuudatust läbi ajakirjanduse üldsuseni viia.
Pressikonverentsile eelnes päev varem toimetustele saadetud kutse, milles üldsõnaliselt teavitati eelseisvatest ümberkorraldustest kontserni ettevõtete tegevuses. Uudishimu ärgitav teade tõi kohale täissaali ajakirjanikke, kelle kaudu paisati meediasse sõnum, et Täistunniekspresside kaubamärk ühtlustatakse Lux Expressiks. Reportaaž pressikonverentsi laval, kuid ka lava taga toimuvast: 
Ajakirjanikud.
20 fotot
  • Ajakirjanikud.
  • Foto: Erik Prozes

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele