Pärast ebaõnnestumist 2000. aastal haub rahvusvaheline hotellikett Accor taas Eesti turule sisenemise plaani, kuid majutussektori eestvedajad on enne kindlate lepingute sõlmimist skeptilised.
"Tallinn on rahvusvahelistele hotellikettidele atraktiivne sihtkoht. See, et hotelliketid käivad siin otsimas hotelliomanikke, kes tahaksid osta rahvusvahelistelt kettidelt ostu- või frantsiisilepinguid, on toimunud nii juba 20 aastat. See, et Accor tuleb kahe hotelliga Eestisse, on kellegi unistus niikaua, kuni pole sõlmitud ühtegi kindlat lepingut," kommenteeris kauaaegne Eesti hotellide ja restoranide liidu ning Nordic Hotels Estonia juhatuse esimees Feliks Mägus.
Rahvusvahelise hotellifrantsiisi Accoriga lepingu sõlminud kinnisvarainvesteeringutega tegeleva Palmgrupp OÜ juhatuse liige Janno Rokk ei soovi samuti sündmustest ette tõtata ning kommenteerida Accori kahe hotelli reaalset ehitamist Eestisse enne, kui projektile on leitud konkreetne rahastus.
Küll lisas Rokk, et kahte tüüpi hotellid Adagio ja Ibis on planeeritud ühele krundile aadressidel Hobujaama 12 ja Hobujaama 14a kolmetärnihotellidena. "Praegu oleme teinud vaid kavatsuste protokolle, plaan on veel liiga toores, et öelda kindlalt, et nüüd nad tulevadki," sõnas ta.
Accor on tegutsenud Eestis ka kümmekond aastat tagasi. Aastal 2000 sulges Tallinnas uksed Grand Hotel Mercure, mida opereeris toona Accor/Devimco. Oma esimesel tegutsemisaastal oli neljatärnihotelli Grand Hotel Mercure hotellitubade täituvus vaid 40 protsenti, mis oli toona üks Tallinna madalamaid.
Seotud lood
Viru hotelli juht Anu Soosaar rõõmustab, et rahvusvahelised brändid nagu Accor panevad Tallinnas oma märgid maha, kuid ennustab neile edu vaid siis, kui lennufirmad pakuvad siia piisavalt sagedasi otselende.
Eesti vastu näitab peale Hiltoni hotelliketi huvi üles ka suur Prantsuse hotellifrantsiis Accor.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.