Viru hotelli juht Anu Soosaar rõõmustab, et rahvusvahelised brändid nagu Accor panevad Tallinnas oma märgid maha, kuid ennustab neile edu vaid siis, kui lennufirmad pakuvad siia piisavalt sagedasi otselende.
"Accori Eestisse tulek on kindlasti positiivne, Tallinnal on niimoodi lihtsam võistelda rahvusvaheliste kongresside korraldamise nimel, aga sellega peavad kaasa tulema ka lennufirmad, et siia ilma kolme või viie ümberistumiseta kohale pääseks," ütles ta.
Accor on Prantsuse hotellifrantsiis, kes haldab 3555 hotelli üle maailma ning plaanib tuua Tallinna oma kaubamärgid Adagio ja Ibis. Esimene neist on apartement-tüüpi hotell, mis on sobilik pikemalt peatuvatele äriklientidele ning teine on on Accori levinuim hotellitüüp, mis paikneb tavaliselt suurlinnade südametes, olles piisavalt lähedal lennujaamadele.
Soosaare sõnul pole Tallinna hotellituru hinnad veel endiselt kriisieelsele tasemele tagasi tõusnud ning teine ülemaailmne kett Hilton tuleb Eesti turule kindlasti uue hinnaveduriga. "Ibise turule tulemine on praegustes oludes loomulik käik, sest kallimaid hotelle on lisandunud küll, aga odavamat majutust on seni pakkunud pigem külaliskorterid, mis konkureerivad täiesti edukalt hotellidega," sõnas ta.
"Vaadates hiljuti Kaunases avatud Ibise hotelli hindu, siis nii odavalt nad ilmselt Tallinna tulla ei saa, aga odavama hotellikapatsiteedi lisandumine elavdab igal juhul siinset turismi. Kui samasse kompleksi tuleb ka sama keti pisut kallim hotell Adagio, on see igati mõistlik, sest Accor püüab sellega mitut erinevat segmenti," selgitas Soosaar.
"Tallinn vajaks kindlasti rohkem töö- ja konverentsireisijaid, sest novembrikuu esmaspäeval ei taha puhkajad paratamatult väga Tallinna tulla. See on Tallinnale väga iseloomulik, et siinsetes hotellides on low ja high seasoni käärid väga suured, samamoodi nädala lõikes," lisas ta.
Seotud lood
Pärast ebaõnnestumist 2000. aastal haub rahvusvaheline hotellikett Accor taas Eesti turule sisenemise plaani, kuid majutussektori eestvedajad on enne kindlate lepingute sõlmimist skeptilised.
Eesti vastu näitab peale Hiltoni hotelliketi huvi üles ka suur Prantsuse hotellifrantsiis Accor.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.