Postimehe omanikfirma Eesti Meedia juhi ja väikeosaniku Mart Kadastiku sõnul ei valmista nende edu Lätis-Leedus rõõmu konkureerivale Ekspress Grupile.
Tema kinnitusel on Eesti Meediale väga oluline, kuidas firma areneb Lätis-Leedus. "See oli ka põhjus, miks me olime huvitatud kogu Eesti Meedia kui terviku ostust," sõnas Kadastik ajakirjale Director.
"Meie konkurendid - TV3 ja Delfi näiteks - tegutsevad kogu Baltikumis. Eesti Meedia edusammud Läti ja Leedu online-meedias ei tee Ekspress Grupile kindlasti rõõmu," lisas Kadastik.
Eile andis konkurentsiamet Ekspress Grupile loa osta välja Eesti Meedia osalus Õhtulehe ja Ajakirjade Kirjastuse ühisfirmades ning müüa need Janek Veeberile. Kadastiku sõnul on osaluse müük juristide teema. "Midagi ootamatut Ekspress Grupi soovis pole. Kui me firma norralastelt välja ostsime, arvestasime sellega," kommenteeris ta.
Eesti Meedia tugevuse seisukohalt on tema sõnul olulisem see, kuidas töötab Baltimaade suurim trükikoda Kroonpress. "Just trükikoda on meie pangalaenu põhiline tagasimaksja," märkis Kadastik. Samuti on tema sõnul oluline, kuidas õnnestub trükikoja kasumit investeerida online-meediasse.
Seotud lood
Eile Eesti Meedia ostust teatanud Postimehe juht Mart Kadastik saabus täna Tartust Tallinna meediakontserni töötajatega kohtuma.
Ekspress Grupp teatas täna börsile, et kuna Eesti Meedia on rikkunud pooltevahelisi aktsionäride lepinguid ning takistanud Ekspress Grupil omandada poolte ühisettevõtjate aktsiad, pöördub Ekspress Grupp oma õiguste kaitseks kohtusse. EG on sellest teavitanud ja Eesti Meediat.
Eesti Meedia uueks omanikuks sai sellest nädalast 50% ulatuses TAMM Meedia ja 50% UP Invest, mille omanik on seni ravimiärist tuntud Margus Linnamäe.
Kui Margus Linnamäe ei oleks Eesti Meedia ostmise vastu huvi tundnud, oleks jäänud tehing toimumata, rääkis Eesti Meedia üks uusi omanikke Mart Kadastik.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.