• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,00%5 712,69
  • DOW 300,00%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 100−0,27%8 162,24
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,37
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,00%5 712,69
  • DOW 300,00%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 100−0,27%8 162,24
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,37
  • 29.12.13, 06:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas korraldada edukat allahindlust?

Kuidas ajastada allahindluskampaaniat nii, et äratada tähelepanu ning et ka klient oleks veel ostuvõimeline?
1. Vali hoolega allahindluskampaania korraldamise aega. Ole konkurentidest sammu võrra ees. Korraldades kampaania pärast konkurente on klientide tähelepanu raske saavutada ning kui see ka õnnestub, siis on inimeste ostuvõime juba konkurentide poolt suuremas osas realiseeritud.
2. Paku kliendile toodet/teenust, mida ta ka tegelikult sellel hetkel vajab – talvel mantleid, suvel kleite jne.
3. Haara kampaaniasse kliendi jaoks piisavalt lai valik tooteid.
4. Vali kliendi jaoks motiveeriv allahindluse määr – ei ole mõtet meelitada klienti poodi lubadusega soodsateks ostudeks, pakkudes tegelikult vaid marginaalset soodustust. Sel juhul ei pruugi klient järgmisele kampaaniasõnumile enam reageerida.
5. Pane rõhku kommunikatsioonile – pakkumine peab olema sõnastatud kliendi vajadustest lähtuvalt, olema selge, lihtne ja arusaadav.
6. Püüa laiema ringi klientide/potentsiaalsete klientide tähelepanu. Sel moel võid köita uusi kundesid, kes ihalevad toodet/teenust, kuid on seni kõhelnud. Sooduskampaania näol võivad nad leida võimaluse toodet/teenust osta.
7. Anna kliendile, kes toodet/teenust ostma tuleb, allahindluskampaaniast märku nii oma ettevõtte ruumides kui ka seal, kus ta väljaspool poodi liigub – tänaval, veebikeskkondades jne.
8. Veendu, et suurelt reklaamitud hea hinnaga toodet oleks laos piisavas koguses või et teenindajad jõuaksid teenust kvaliteetselt pakkuda. Samuti, et toote/teenuse kampaaniahind ühtib kassasüsteemis oleva hinnaga.
9. Väldi kampaania venimajäämist.
10. Tõsta kindlasti pärast kampaania toimumist toote hind tavatasemele.
Allikad: Jaanika Terasmaa, Baltika; Ruth Aarma, Selver

Seotud lood

Uudised
  • 08.01.14, 15:39
Heinver: tulu toob soodusmüük
Selveri juhi Andres Heinveri sõnul peab kaupmees kampaaniaid hästi planeerima, sest tulu tuleb suuresti soodustooteilt.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele