• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,99%5 769,23
  • DOW 300,77%42 117,55
  • Nasdaq 1,25%18 406,7
  • FTSE 100−0,11%8 175,63
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,52
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,99%5 769,23
  • DOW 300,77%42 117,55
  • Nasdaq 1,25%18 406,7
  • FTSE 100−0,11%8 175,63
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,52
  • 08.01.14, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heinver: tulu toob soodusmüük

Selveri juhi Andres Heinveri sõnul peab kaupmees kampaaniaid hästi planeerima, sest tulu tuleb suuresti soodustooteilt.
"Jaanuari allahindlustest saab rääkida eelkõige jõulukaupade ning riiete ja jalanõude kontekstis. Toidukauplustes jääb allahindlus tavapäraseks. Hooajakaupade müüjad peavad ilmselt tegema eelmistest aastatest jõulisemaid allahindlusi, sest talv on lasknud ennast pikalt oodata," kommenteeris Heinver aasta alguse allahindluste käivitumist.
Tema hinnangul on inimeste kindlustunne paranenud, palgadki on viimase aasta jooksul tõusnud. "Ka meie oleme aasta jooksul töötasusid korrigeerinud. Samas peab arvestama, et palgatõus saab tugineda vaid efektiivsuse kasvule," märkis Heinver.
Buumieelset aega, kus kulutusi tehti tihti läbimõtlematult, pole Heinveri hinnangul mõtet tagasi oodata. "Alates majanduslanguse algusest on inimeste igapäevased ostud palju kaalutletumad ning see trend ei ole praegu muutunud. Ka jõulude ajal ostetud kingitused olid eelkõige praktilised. Seejuures ei otsi inimesed odavaid asju, vaid soodushinnaga kvaliteetset ja vajalikku kaupa. See kehtib nii toidu- kui tööstuskaba puhul – ostukorvi valitakse lemmiktooted, millel on hetkel kampaaniapakkumine," märkis Heinver.
Tema hinnangul jätkub sama tendents ka käesoleval aastal ja seetõttu peavad kaupmehed kampaaniaid hästi planeerima, sest tulu tuleb suures osas soodustoodetelt.
"Kindlustunde paranemine ei tähenda meie vaates rohkem oste, sest süüakse ja juuakse ikka sama palju. Küll aga saavad inimesed endale jälle kvaliteetsemaid tooteid lubada. Palga kasvades eelistatakse taas rohkem kodumaiseid toiduaineid, samuti jälgitakse tooteinfot, näiteks e-ainete sisaldust," märkis Heinver.

Seotud lood

Uudised
  • 29.12.13, 06:16
Anna kliendile lihtne sõnum
Tiheda konkurentsi tingimustes on tähtis edastada kliendile lihtne sõnum ning garanteerida kampaania ajal firmas veatu töökäik ja kauba olemasolu. 
Uudised
  • 29.12.13, 06:17
Kuidas korraldada edukat allahindlust?
Kuidas ajastada allahindluskampaaniat nii, et äratada tähelepanu ning et ka klient oleks veel ostuvõimeline?
Uudised
  • 29.12.13, 06:15
Jaekett ei meelita kampaaniaga
Prisma Peremarketi turundusjuhi Silver Säga sõnul on nemad läinud seda teed, et neil eil ei ole lühiajalisi tootepakkumisi.
Uudised
  • 29.12.13, 06:14
Sooduskampaania ei saa olla pidev
Eduka sooduskampaania läbiviimiseks tasub paika panna kindlad eesmärgid. Soovitusi jagab Cherry Media OÜ tegevjuht Martin Kõiva.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele