• OMX Baltic1,17%294,08
  • OMX Riga1,1%886,35
  • OMX Tallinn0,01%1 875,77
  • OMX Vilnius1,83%1 140,61
  • S&P 5001,12%5 842,63
  • DOW 301,14%43 006,59
  • Nasdaq 1,46%18 552,73
  • FTSE 100−0,63%8 701,04
  • Nikkei 2250,77%37 704,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,99
  • OMX Baltic1,17%294,08
  • OMX Riga1,1%886,35
  • OMX Tallinn0,01%1 875,77
  • OMX Vilnius1,83%1 140,61
  • S&P 5001,12%5 842,63
  • DOW 301,14%43 006,59
  • Nasdaq 1,46%18 552,73
  • FTSE 100−0,63%8 701,04
  • Nikkei 2250,77%37 704,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,99
  • 29.12.13, 06:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaekett ei meelita kampaaniaga

Prisma Peremarketi turundusjuhi Silver Säga sõnul on nemad läinud seda teed, et neil eil ei ole lühiajalisi tootepakkumisi.
"Me ei ei pea õigeks, et jaekett või hankija peaks otsustama kliendi eest, millist toodet klient ühel või teisel päeval ostma peaks. Hooaja vaheldumisel (jaanuaris ja juulis) on küll Prismades garderoobi- ja spordikaupade allahindlus, aga nende allahindluste ulatus ja suurus sõltub laoseisust," selgitas Säga.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele