Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jaekett ei meelita kampaaniaga
Prisma Peremarketi turundusjuhi Silver Säga sõnul on nemad läinud seda teed, et neil eil ei ole lühiajalisi tootepakkumisi.
"Me ei ei pea õigeks, et jaekett või hankija peaks otsustama kliendi eest, millist toodet klient ühel või teisel päeval ostma peaks. Hooaja vaheldumisel (jaanuaris ja juulis) on küll Prismades garderoobi- ja spordikaupade allahindlus, aga nende allahindluste ulatus ja suurus sõltub laoseisust," selgitas Säga.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.