• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,23%5 782,76
  • DOW 301,02%42 221,88
  • Nasdaq 1,43%18 439,17
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,86
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,23%5 782,76
  • DOW 301,02%42 221,88
  • Nasdaq 1,43%18 439,17
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,86
  • 21.01.14, 14:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadam arutab praamihanget

Tallinna Sadama nõukogu hakkab täna kell 15.30 arutama praamide hanget, kinnitas nõukogu liige Tiit Riisalo.
"Täpsemat sisu praegu ei tea. Ma just valmistun selleks," teatas Riisalo Äripäevale vähem kui tund enne istungi algust.
Riigikogu Reformierakonna fraktsiooni esimehe Jaanus Tamkivi sõnul on erakond praamide hanke teemat arutanud ning praegu ollakse seisukohal, et toetada võimalikult soodsat lahendust. "Põhimõtteliselt on ministri (majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts - toim) suund õige, kui soovida vähendada kapitalikulusid. Need võiksid olla väiksemad ja väljenduda ka riigi makstavas dotatsioonis," ütles Tamkivi. Tema sõnul peab kindlasti säilima teenusekvaliteet, mida fraktsiooni esimees pidas täna kõrgeks.
Tamkivi sõnul on variantidena võimalikud nii uute praamide ehitamine kui praegustega jätkamine, sõltumata kehtiva lepingu tähtajast. Kui peaks juhtuma, et 2016. aastaks ei jõuta enam uusi praame ehitada, kuid vastav soov ikkagi säilib, võib riik sõlmida Vjatšeslav Leedo laevafirmaga tavapärasest lühema lepingu kuni uute praamide tulekuni.
Eelmisel nädalal teatas riigikogus majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts, et laevade soetamine riigi poolt oleks maksumaksjale märgatavalt odavam kui praeguse süsteemiga jätkamine – kokkuhoid tuleb eelkõige praegusega võrreldes odavamatest prahitasudest, mis oleks aastas kolme laeva korral kuus miljonit eurot."Säästetav kuus miljonit eurot aastas moodustaks üle 40% tänasest toetusest ja oleks samas suurusjärgus kogu 2012. aasta piletituluga," ütles Parts.

Seotud lood

Uudised
  • 21.01.14, 16:12
Tõnis Rihvk: hinna langetamine vähendab kvaliteeti
Praamide riikliku tellimushinna langetamine toob kaasa ka teenusekvaliteedi alanemise, ütles Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimees Tõnis Rihvk.
Uudised
  • 22.01.14, 11:49
Tallinna Sadam jätkab praamiteemaga märtsis
Tallinna Sadama juhatus jätkab konsultatsioone praegu mandri ja saarte vahel sõitvate praamide omanikuga ning võimalike laevaehitajatega, teatas eile ettevõtte nõukogu liige Remo Holsmer.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.10.24, 14:09
Rikkumiste arv kasvab. G4S: saaksime olla politseile rohkemgi abiks, usaldust on vaja
Kui majandusnäitajad langevad, tõuseb vajadus turvateenuste järele, sest kuritegevus hoogustub. G4Si juhatuse esimees Priit Sarapuu ütles, et enim toimub kuritegusid just mehitamata valvega väliobjektidel, kus pimeda aja saabudes on kurjategijatel mugav tegutseda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele