Kirjeldage Basicu ärimudelit.Meie äriidee on kvaliteetne kontorimööbel taskukohase hinnaga. Boonusena vürtsitab Basic Kontorimööbli pakkumist asjaolu, et kogu kontorimööbel on meil reaalselt kohapeal olemas. Transpordikulude optimeerimiseks on meil isegi kaks ladu: suur ladu Tallinnas ja väiksem Tartus. Sisustame ka suured objektid kiirelt, 1-2 tööpäevaga mistahes Eesti punktis.
Üle ega ümber ei saa majanduskriisist. Kuidas mõjutas see kontorimööbli müüjaid? Kontorimööbli äri on väga selgelt tsükliline äri. 2009. aastal kukkusid kõigi kontorimööbli müüjate käibed sisuliselt nulli.
Sellest langusest välja tulemine võttis kindlasti palju aega?Nõudlus on taastunud tasapisi ja arvatavasti on kõigil ellujäänutel iga majanduskriisi järgse aasta kohta ette näidata soliidne käibe kasv. Analoogia võib tuua rehvitöökodadega, lihtsalt kontorimööbli valdkonnas on nii-öelda hooaja tsüklid oluliselt pikemad, mõõdetavad aastates.
2012. aasta oli teile väga edukas. Kuidas läks eelmine aasta? Mis on ootused alanud aastaks?2013. aasta käibeks kujunes ca. 343 000 eurot. Konkreetsetest ettevõtmistest on hetkel veel vara rääkida, aga meil on töös mitu arendust nii toodete kui turunduse valdkonnas. Kõigi eelduste kohaselt kasvab käive ka käesoleval aastal.
Ettevõtted on ikka oma klientide nägu. Kes on tüüpiline Basicust mööbli ostja?Basic Kontorimööbel on klassikaline näide sellest, et kui hoida fookus kitsas ja teha oma tööd paremini kui konkurendid, panevad seda ka kliendid tähele. Üle 50 protsendi meie tehingutest moodustab müük olemasolevatele klientidele. Enamik meie kliente on väikese ja keskmise suurusega ettevõtted ja riigiasutused.
Kuidas leiate uusi kliente?Suur osa uutest klientidest leiab meid tänu rahuloleva kliendi soovitusele. Uute klientide hankimisel on firmal suur kasu olnud minu internetiturunduse alasest taustast. Nimelt tegutsesin ma varasemalt, peaaegu 10 aastat, internetiturunduse ja tarkvaraarenduse äris. Olen juhtinud sadu internetiturunduse projekte, peamiselt kodulehtede arendusi ja erinevate internetiturunduse kampaaniate teostusi. See on kompetents, mis tuleb tänapäeval kasuks mistahes äri ajades.
TASUB TEADATee väikselt, aga tee äraNipid, mis aidanud Basicul tippu tõustaTimo Teder sõnab, et Basic on turu üldist kasvu ületanud paindlikkuse tõttu.- Firma töö on korraldatud nii, et kliendil on mugav ja lihtne oma asju ajada- Ollakse huvitatud ka väikestest tellimustest- Hinnapäringutele lähenetakse sisuliselt ja klient saab koos hinnapakkumisega 3D vaated oma uuest kontorist. - Kokkulepped on vettpidavad, sealhulgas ka reklaamitav tarneaeg 1-2 tööpäeva- Ka eritellimusel toodetav kontorimööbel on hinnastatud mõistlikult ja tarnitav operatiivselt, 1-2 nädalaga.Teder lisab, et kõik see on iseenesest mõistetav, aga tänasel turul pigem erandlik.
CVBasic Kontorimööbel OÜValdkond: kontorimööbli müükAsutatud: 2001Omanik: Teder Invest (Timo Teder) Töötajaid (täistööajaga): 2