Eelmisel nädalal kasvatas Eesti suurtest lehtedest enim reklaamimahtu Äripäev, enamikul reklaami hulk vähenes tuntavalt.
"Pärast supernädalat on see päris korralik langus. Oluline põhjus – reklaamilisade vähesus," kommenteeris reklaamiturgu analüüsiv Toomas Leito.
Mullusega võrreldes suurenes reklaamimaht Äripäevas 40% ja Postimehes 9%, vähenes Eesti Päevalehes 40%, Eesti Ekspressis 21% ja Õhtulehes 17%.Maalehes oli 27,2 külge reklaami (mullusega võrreldes -17%).
Võrreldes eelmise aasta sama nädalaga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht kokku 19 külge ehk 9%, moodustades 183 külge.
Turuliidriks tõusis taas Postimees, kellel ilmus 51,6 lk reklaami, järgnesid Äripäev 40,1 lk ja Õhtuleht 37,4 leheküljega.
Uute mahukate kampaaniatega tulid välja Estonian Air ja Grunfos. Üldiselt oli märkimisväärseid reklaamikampaaniaid vähe. Müügikettide ja ostukeskuste müügikampaaniatesse kaasati ajalehti tagasihoidlikult. Valimisreklaami ilmus eelmisel nädalal üks lehekülg.
Seotud lood
Äripäeva infopank tuli juuni alguses turule uue müügi- ja turundusjuhtidele mõeldud teenusega. Veebilehel turundusnimekirjad.ee saavad soovijad iseseisvalt koostada ja tellida nimekirjasid ettevõtete ja/või ettevõtjate kontaktandmetega.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.