• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 15.04.14, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Automüük kuue aasta tipus

Märtsis registreeriti maanteeameti andmeil 1699 uut sõidukit, mis on viimase kuue aasta suurim müüginumber märtsis.
Nii nagu kogu autoturg, on ka märtsi tulemus viimasel kolmel aastal olnud stabiilselt samas mahus - 2013. aastal registreeriti 1630 uut sõidukit ja 2012. aastal 1684, ütles Swedbanki autosektori juht Marko Kiisa pressiteates.
Väga võrdsete müüginumbritega kuulusid märtsis esikolmikusse Honda CRV (80), Škoda Octavia (76) ja Nissan Qashqai (69). Margiti müüdi enim Toyotat (253), Škodat (184) ja Volkswagenit (130).
Uusi tarbesõidukeid võeti märtsis arvele 268 ehk tublisti enam kui aasta tagasi (201). Ka kolme kuu kokkuvõttes on tarbesõidukite müük kasvanud, olles 777 sõidukit ehk 9% enam kui aasta tagasi.
Kokku on käesoleva aasta esimese kolme kuuga registreeritud 4745 uut sõidukit, mida on 0,8% enam kui aastatagusel perioodil. Kasutatud sõidukeid esmaregistreeriti märtsis 2151 (4% vähem kui eelmise aasta märtsis) ja kolme kuuga kokku 5518, mida on 11% vähem kui mullu.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 17.04.14, 12:57
Euroopas kasvab automüük seitse kuud järjest
Euroopas kasvas automüük märtsis võrreldes eelmise aasta sama kuuga Brüsseli autotootjate liidu (ACEA) andmeil 10%.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele