Kalev AS juht Kaido Kaare sõnul statistikaameti tootjahinnahindeksi vähenemine Kalev AS-ile mõjua avaldanud ei ole, pigem on tunda toormehinna tõusu.
Kaare nentis, et statistikaameti poolt arvutatud tootjahinnaindeksi vähenemise aluseks olevate näitajate odavnemine Kalev AS-ile märkimisväärset mõju ei ole avaldanud. „Meie valdkonnas on pigem tajutav oluline toormehindade kasv, eriti kakao hinnatõus. Seetõttu ei ole ette näha ka tootmise odavnemist,“ kommenteeris Kaare.
Ei Kalevile ega Põltsamaa Felixile pole Kaare sõnul olulist mõju avaldanud ka olukord Ukrainas. Kumbki ettevõte ei ole nimetatud turul aktiivne ega kasuta Ukrainast pärit tooraineid.
Statistikaamet teatas täna, et tööstustoodangu tootjahinnaindeks vähenes märtsis võrreldes veebruariga -0,9% ja võrreldes eelmise aasta märtsiga -2,6%.
Eestis valmistatud tööstustoodete hindade muutust iseloomustav indeksit mõjutas eelmise kuuga võrreldes enam hindade langus elektrienergia, gaasi, auru ja konditsioneeritud õhuga varustamises ning elektroonikaseadmete ja puittoodete tootmises, samuti hindade tõus mäetööstuses.
2013. aasta märtsiga võrreldes mõjutas indeksit keskmisest enam hinnalangus elektrienergia, gaasi, auru ja konditsioneeritud õhuga varustamises ning elektroonikaseadmete tootmises, samuti hinnatõus puittoodete tootmises.
Kui mullu tööstustoodangu toojahinnaindeks kasvas, siis alates käesolevast aastast on tootjahinnaindeks olnud langustrendis.
Seotud lood
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks vähenes märtsis võrreldes veebruariga -0,9% ja võrreldes eelmise aasta märtsiga -2,6%, teatas Statistikaamet.
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks mais aprilliga võrreldes langes 1,2% võrra. Aastataguse sama kuuga võrreldes aga kasvas 3,4%, teatab Statistikaamet.
Rakvere lihakombinaat AS ja Tallegg AS juhatuse esimees Teet Soorm sõnul tootjahinnahindeksi langus nimetatud ettevõtetele mõju ei avalda. Neid mõjutab enim söödahind, mis pigem kallineb.
Tööstustoodangu tootjahinnaindeksi muutus oli juulis võrreldes juuniga 0,2% ja võrreldes eelmise aasta juuliga 1,5%.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.