Google kerkis maailma kõige väärtuslikumaks hinnatud kaubamärkide pingereas tänavu esikohale, tõugates troonilt kolm aastat liidrikohta hoidnud Apple'i.
Google'i kaubamärgi väärtus on BrandZ Top 100 pingereas hinnatud 159 miljardile dollarile, vahendab Forbes.
Teisel kohal on Apple 148 miljardi dollariga. Kolmandal kohal on IBM 108 miljardi dollariga.
Kõige väärtuslikuma kaubamärgiga jaemüüja on Amazon (64 mld dollarit), kõige väärtuslikum automark Toyota (29,6 mld dollarit).
Sotsiaalmeedia firmadest on Facebooki kaubamärgi väärtus hinnatud 35,7 mld dollarile ning tänavu jõudsid esimest korda Top 100 sisse ka Twitter (14 mld dollarit) ja LinkedIn (12 mld dollarit).
Seotud lood
Tehnoloogiagigant Google plaanib kulutada rohkem kui miljard dollarit satelliitide peale, millega loodetakse suurendada interneti kättesaadavust üle maailma.
Kõige väärtuslikum luksusbränd on Millward Browni täna avaldatud BrandZ uuringu tulemuste kohaselt Louis Vuitton, mille brändiväärtus on tänavu 25,9 miljardit dollarit.
Google avaldas andmed oma töötajate rassilise ja soolise kuuluvuse kohta. Andmed kinnitasid levinud arvamust: ettevõttes on tööl peamiselt valge nahavärviga mehed.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.