Swedbanki teatel tehakse viiendik pangas käimistest neil nutitelefoni vahendusel.
Panga äppi on alla laetud 180 000 korda, klientidest 73% on Androidi ja 27% Apple'i iOSi kasutajad. "130 000 kasutajat, nendest 70 000 aktiivset, kasvutempo 75% aastas," loetles Swedbanki e-kanalite juht Arno Pae.
"Meil on arusaamine, et klient läheb mobiili ja me peame talle järgnema," rääkis ta Äripäeva konverentsil esinedes.
Ei ole sellist asja nagu mobiiliäpp kusagil, vaid ikkagi on see sinu toode või teenus, mida peab toetama mobiilirakendus, märkis ta. "Meie inimesed ei tee otseselt mobiiliäppi vaid panka," sõnas Pae.
Kui sa teed mingi vidina, mida inimesed kasutavad, kuid sa ei tea, kes nad su kliendibaasis on ja mida nad veel kasutavad, siis tegid kellelegi meelelahutuse, ent ei saa selle pealt teha äri, rääkis Pae. "Ärimudeliga rakenduste omanikud üldiselt tunnevad oma klienti nimepidi," lisas ta.
Androidil ja iOSil on pangas oma IT-arenduse juhid, samas on inimesi, kes on arendusprotsessiga seotud, palju rohkem. "Kui me mobiilis midagi teeme, siis seitse inimest tegelevad sellega pangas iga päev," lisas Pae.
Äripäeva teemaveebi ituudised.ee korraldatud tänane üritus "APP-konverents: mobiilse äri parimad praktikad" vaatleb mobiilse äri trende. Konverentsil esinevad Fraktali juht Tõnu Runnel, Taxify juht Markus Villig, Swedbanki e-kanalite juht Arno Pae, Net Group tarkvaralahenduste arhitekt Mait Poska, Mobi Labi juht Veiko Raime, Trinidad Consultingu juhatuse liige Hegle Sarapuu, Fortumo müügijuht Tarvo Topolev, Fleepi juht Henn Ruukel, Applaudi juht Joonas Trussmann.
Seotud lood
IT-firma Trinidad Consulting juhatuse liige Hegle Sarapuu andis Äripäeva konverentsil nõu, millal on vaja ettevõttel luua enda mobiilirakendus ehk äpp.
Meeskondliku suhtlusrakenduse loonud idufirma Fleep loodab korrata Skype'i edulugu, ütles firma kaasasutaja ja juht Henn Ruukel Äripäeva äpikonverentsil.
Tasulised äpid on surnud, ütles mobiilimakseid pakkuva Eesti tarkvarafirma Fortumo müügijuht Tarvo Topolev Äripäeva konverentsil.
99,99% äppidest on finantsiliselt ebaedukad, ütles digiagentuuri Fraktal juht Tõnu Runnel Äripäeva konverentsil.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.