• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,21%6 105,58
  • DOW 30−0,21%44 469,27
  • Nasdaq −0,36%19 981,51
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,72
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,21%6 105,58
  • DOW 30−0,21%44 469,27
  • Nasdaq −0,36%19 981,51
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,72
  • 26.05.14, 08:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa Parlamendi valimistel käis hääletamas 36% valijatest

Esialgsetel andmetel käis Euroopa Parlamendi valimistel hääletamas 36% valijate üldarvust. Kõige kõrgem oli osalusprotsent Tallinnas (44%), kõige madalam Põlva maakonnas (29%).
Eelhääletamisel osales 53% kõikidest  hääletanutest, elektrooniliselt hääletas 31% valimistel osalenutest.
2009. aasta Euroopa Parlamendi valimistest võttis osa 43,9%, 2004. aastal 27% valijaskonnast.
Autor: 1321-aripaev

Seotud lood

Uudised
  • 26.05.14, 10:42
Herkel: Eesti näo kujundavad Lauristin ja Kelam
Euroopa Parlamendis kujundavad Eesti näo Tunne Kelam ja Marju Lauristin, sest kuuluvad parlamendi suurimatesse fraktsioonidesse, kirjutas Andres Herkel oma blogis.
Uudised
  • 26.05.14, 10:58
IRL põrus, Toom ja Reform üllatasid
Europarlamendi valimiste suurim üllataja oli kaks kohta saanud Reformierakond, Isamaa ja Res Publica Liit jäi ilmselgelt ainsaks kaotajaks, ütles politoloog Tõnis Saarts.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele