Google püüab parandada oma muusika voogedastuse rakendusi ja ostab ära muusika kuulamise keskkonna Songza Inc.
Eile sõlmitud tehingu hinda küll ei avalikustatud, kuid Songza juhi Elias Romani kinnitusel liitub ettevõtte 40-liikmeline meeskond õige pea Google’iga, vahendab MarketWatch.
Songza muusika voogedastuse keskkonnal on 5,5 miljonit kasutajat, konkurentidest Pandora Medial on 70 miljonit ning Spotifyl ja Apple'i iTunesil 40 miljonit kasutajat.
Songza tehnoloogiat eristab teistest, et nad loovad kasutajatele kindlad muusikavalikud vastavalt nädalapäevale ja kasutaja asukohale.
Google’i esindajate sõnul ei kavatse ettevõte teha Songzaga kiireid muutusi, vaid otsib võimalusi, kuidas ühendada uus tehnoloogia oma olemasolevate muusikarakendustega Google Play All Access Music ja juba õige pea välja antava YouTube’i voogedastuse teenusega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!