• OMX Baltic−0,98%296,93
  • OMX Riga−0,78%855,15
  • OMX Tallinn0,00%1 943,07
  • OMX Vilnius−0,17%1 147,28
  • S&P 5001,81%5 363,36
  • DOW 301,56%40 212,71
  • Nasdaq 2,06%16 724,46
  • FTSE 1000,64%7 964,18
  • Nikkei 225−2,96%33 585,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,5
  • OMX Baltic−0,98%296,93
  • OMX Riga−0,78%855,15
  • OMX Tallinn0,00%1 943,07
  • OMX Vilnius−0,17%1 147,28
  • S&P 5001,81%5 363,36
  • DOW 301,56%40 212,71
  • Nasdaq 2,06%16 724,46
  • FTSE 1000,64%7 964,18
  • Nikkei 225−2,96%33 585,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,5
  • 02.07.14, 12:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google laiendab oma muusikarakendusi

Google püüab parandada oma muusika voogedastuse rakendusi ja ostab ära muusika kuulamise keskkonna Songza Inc.
Eile sõlmitud tehingu hinda küll ei avalikustatud, kuid Songza juhi Elias Romani kinnitusel liitub ettevõtte 40-liikmeline meeskond õige pea Google’iga, vahendab MarketWatch.
Songza muusika voogedastuse keskkonnal on 5,5 miljonit kasutajat, konkurentidest Pandora Medial on 70 miljonit ning Spotifyl ja Apple'i iTunesil 40 miljonit kasutajat.
Songza tehnoloogiat eristab teistest, et nad loovad kasutajatele kindlad muusikavalikud vastavalt nädalapäevale ja kasutaja asukohale.
Google’i esindajate sõnul ei kavatse ettevõte teha Songzaga kiireid muutusi, vaid otsib võimalusi, kuidas ühendada uus tehnoloogia oma olemasolevate muusikarakendustega Google Play All Access Music ja juba õige pea välja antava YouTube’i voogedastuse teenusega.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele