Google püüab parandada oma muusika voogedastuse rakendusi ja ostab ära muusika kuulamise keskkonna Songza Inc.
Eile sõlmitud tehingu hinda küll ei avalikustatud, kuid Songza juhi Elias Romani kinnitusel liitub ettevõtte 40-liikmeline meeskond õige pea Google’iga, vahendab MarketWatch.
Songza muusika voogedastuse keskkonnal on 5,5 miljonit kasutajat, konkurentidest Pandora Medial on 70 miljonit ning Spotifyl ja Apple'i iTunesil 40 miljonit kasutajat.
Songza tehnoloogiat eristab teistest, et nad loovad kasutajatele kindlad muusikavalikud vastavalt nädalapäevale ja kasutaja asukohale.
Google’i esindajate sõnul ei kavatse ettevõte teha Songzaga kiireid muutusi, vaid otsib võimalusi, kuidas ühendada uus tehnoloogia oma olemasolevate muusikarakendustega Google Play All Access Music ja juba õige pea välja antava YouTube’i voogedastuse teenusega.
Seotud lood
Amazon.com-i ja Apple'iga konkureerida sooviv Google avalikustab kolmapäeval enda oma TV-teenuste "karbi" (set-top box).
Google teatas neljapäeva õhtul oma teise kvartali tulemused, mis ületasid Wall Streeti ootusi. Maailma suurimat otsingumootorit haldav Google paneb aina enam rõhku mobiil- ja videoreklaamide müügile.
Tehnoloogiagigant Google plaanib kulutada rohkem kui miljard dollarit satelliitide peale, millega loodetakse suurendada interneti kättesaadavust üle maailma.
Google asutati eesmärgiga sisaldada endas „kogu maailma informatsiooni“. Nüüd astub Google oma põhimõtetele nurisemata vastu ning hakkab otsingutulemusi eemaldama, et järgida Euroopa uut regulatsiooni „õigus olla unustatud“.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.