Kaks tehnoloogiahiidu leppisid teisipäeval kokku partnerluses, mis võimaldab äriklientidele müüa IBMi lahendustega varustatud iPade ja iPhone'e, kirjutab Reuters.
IBM plaanib välja töötada üle saja rakenduse, mis on suunatud lahendamaks tööstuspõhiseid probleeme jaemüügi-, reisi-, tervishoiu-, pangandus-, transpordi- ja telekommunikatsioonisektoris. Rakendustele kehtib ka AppleCare'i klienditeenindus.
„Me tahame luua sellise disaini ja tööprotsessiga äppe, mis võimaldaks kõigil neid kasutada,“ ütles IBMi globaalsete äriteenuste vanemasepresident Bridget van Kralinger.
Samuti hakatakse poole aastaga sündinud partnerlusest pakkuma kasutajatele erinevaid turva- ja andmevahetusteenuseid ning mobiilseadmete haldusteenuseid. Tulevikus loodetakse Apple'i tooted varustada iOS operatsioonisüsteemile sobivate pilveteenustega.
Eilne uudis on järgmine samm IBMi kannapöördes – ettevõtte raudvara müük on viimaste aastate jooksul raugenud ja tähelepanu pööratakse aina enam tarkvarale. IBM loodab, et tarkvara müük moodustab 2015. aastaks poole ettevõtte kasumist.
IBMi ja Apple'i aktsiad tõusid pärast kokkuleppe avalikustamist vastavalt 1,9% ja 1,3%.
Seotud lood
Apple teatas teisipäeval, et nende möödunud kvartali kasum kasvas tänu tugevale iPhone'i nõudlusele. Mõnevõrra tegi tulemustele karuteene aga iPadi müük.
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?