Üllatavalt paljud miljonärid kasutavad sotsiaalmeediat, eriti Facebooki.
Kolm neljandikku Spectrem Groupi uuringus osalenud miljonäri väitis, et nad kasutavad sotsiaalmeediat. Jõukust uuriv ettevõte märkis, et 57% kõigist 1300st küsitletud miljonärist vastas, et nad kasutavad Facebooki, 41% kasutavad LinkedIni ning 10% Twitterit.
“Rikastest kasutavad Facebooki umbes sama paljud kui mitterikastest inimestest,” sõnas Spectremi juht George Walper.
Tõepoolest, vanus ja amet tunduvad olevat paremad sotsiaalmeedia kasutajate indikaatorid kui rikkus. Alla 35-aastastest miljonäridest kasutab Facebooki 81%, 65% kasutab LinkedIni ning 32% kasutab Twitterit.
Keskeltläbi pool 65-aastastest ja vanematest miljonäridest kasutavad Facebooki, 32% kasutavad LinkedIni ning 5% kasutavad Twitterit.
Need 53%, kes ei kasuta sotsiaalmeediat, väitsid enamuses, et nad ei tee seda seetõttu, et nad ei näe selles mingit lisaväärtust. Pooled neist ütlesid, et see on aja raiskamine ning avaldasid muret oma turvalisuse pärast.
Küsitluses osalenud miljonäridel oli vähemalt 1 miljoni dollari väärtuses investeeritavat vara.
Seotud lood
Facebooki looja ja juht Mark Zuckerberg on pärast eilset Facebooki aktsiarallit rikkam kui Google’i kaasasutajad Sergey Brin and Larry Page.
Facebooki aktsia tõusis pärast teise kvartali tulemuste teatamist rekordkõrgusele. Mobiilide reklaamitulu suur kasv aitas juhtival sotsiaalmeedia võrgustikul lüüa analüütikute ootusi.
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.