Üllatavalt paljud miljonärid kasutavad sotsiaalmeediat, eriti Facebooki.
Kolm neljandikku Spectrem Groupi uuringus osalenud miljonäri väitis, et nad kasutavad sotsiaalmeediat. Jõukust uuriv ettevõte märkis, et 57% kõigist 1300st küsitletud miljonärist vastas, et nad kasutavad Facebooki, 41% kasutavad LinkedIni ning 10% Twitterit.
“Rikastest kasutavad Facebooki umbes sama paljud kui mitterikastest inimestest,” sõnas Spectremi juht George Walper.
Tõepoolest, vanus ja amet tunduvad olevat paremad sotsiaalmeedia kasutajate indikaatorid kui rikkus. Alla 35-aastastest miljonäridest kasutab Facebooki 81%, 65% kasutab LinkedIni ning 32% kasutab Twitterit.
Keskeltläbi pool 65-aastastest ja vanematest miljonäridest kasutavad Facebooki, 32% kasutavad LinkedIni ning 5% kasutavad Twitterit.
Need 53%, kes ei kasuta sotsiaalmeediat, väitsid enamuses, et nad ei tee seda seetõttu, et nad ei näe selles mingit lisaväärtust. Pooled neist ütlesid, et see on aja raiskamine ning avaldasid muret oma turvalisuse pärast.
Küsitluses osalenud miljonäridel oli vähemalt 1 miljoni dollari väärtuses investeeritavat vara.
Seotud lood
Facebooki looja ja juht Mark Zuckerberg on pärast eilset Facebooki aktsiarallit rikkam kui Google’i kaasasutajad Sergey Brin and Larry Page.
Facebooki aktsia tõusis pärast teise kvartali tulemuste teatamist rekordkõrgusele. Mobiilide reklaamitulu suur kasv aitas juhtival sotsiaalmeedia võrgustikul lüüa analüütikute ootusi.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.