Tallinna Kaubamaja tulemused olid LHV hinnangul üllatuslikult tugevad – käive ületas ootusi 7,3 protsendiga.
Kontserni käive oli kokku teises kvartalis 135,9 miljonit eurot, ületades LHV ootusi 7,3 protsendiga. Ettevõtte kasum oli teises kvartalis 5,4 miljonit eurot. LHV prognoosis kasumiks aga 4,2 miljonit eurot.
LHV märkis, et Tallinna Kaubamaja kasumikasv oli muljetavaldav ning tekitab optimismi ka tuleviku suhtes. Õiglase väärtuse vahemik on LHV sõnul Tallinna Kaubamaja aktsial 6,00-6,60 eurot. Seega jätab LHV ostusoovituse jõusse.
Ettevõtte aktsia kaupleb hetkel 5,10 euro juures, seega nendib LHV, et aktsia võiks kaubelda 25 protsenti kõrgemal.
Üle ootuste head tulemused
Supermarketite keti Selveri kasv ületas LHV ootusi, kasvades sel poolaastal võrreldes aastatagusega 7,3 protsenti. Ühtlasi on Selver saavutanud mõningase stabiilsuse, sest poodide käimalükkamise protsess on peaaegu läbi saanud. Samuti on ettevõtte efektiivsus mõjunud kasumile positiivselt.
Kaubamaja üksuse käive kasvas teises kvartalis võrreldes aastatagusega 5,9 protsenti. LHV prognoosi ületas see 3,2 protsendiga. Kasv oli suurem tänu edukale reklaamikampaaniale ning heale hinnakujundusele, mis arvestas ilmastikuga.
Autoüksus tõusis muljetavaldavad 23,9 protsenti, mis oli LHV prognoosist 21,5 protsenti kõrgem. Ainuke langus toimus jalatsikaubanduses, mis langes 16,1 protsenti 3,4 miljoni euroni.
Seotud lood
Swedbank andis Tallinna Kaubamaja teise kvartali ja poolaasta tulemuste järgselt ettevõtte aktsiale ostusoovituse.
Tallinna Kaubamaja teatas hüppelisest poolaasta kasumi kasvust tänu väiksemale dividendide tulumaksule. Kontserni heade tulemuste veduriks on jaekett Selver.
Tallinna Kaubamaja teatas puhaskasumi suurenemisest teises kvartalis ning ka poolaasta lõikes, kuna seoses dividendidega tuli maksta väiksemat tulumaksu.
Märtsis aktsionäride üldkoosolekul otsustatud aktsiakapitali vähendamine kanti täna äriregistrisse.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.