Hollandi ja Austraalia eksperdid ei pääse ikka veel Malaisia lennuki õnnetuspaigale Ida-Ukrainas oma tööd tegema, kuivõrd õnnetuspaiga läheduses käib lahingutegevus.
“Julgeolekuolukord Ida-Ukrainas on väga halb ning see takistab rahvusvaheliste ekspertide tööd, kelle ülesanne on otsida hukkunuid ja nende isiklikke esemeid,” ütles välisminister Urmas Paet. “On äärmiselt traagiline, et ekspertidele pole ikka veel võimalik tagada turvalist juurdepääsu õnnetuskohale. Hukkunute säilmed ja isiklikud asjad peavad jõudma lähedasteni. See on inimlik ja vähim, mida teha tuleb,” lisas Paet.
Malaisia riikliku lennufirma reisilennuk lasti alla Ukrainas Venemaa piiri lähedal 17. juulil. Õnnetuses kaotas elu 298 inimest, kellest suur osa olid Hollandi kodanikud.
Seotud lood
Malaysia Airlines teatas täna, et plaanib koondada 6000 töötajat ehk 30 protsenti kontserni töötajatest. Lennufirma loodab uuesti kasumisse jõuda 2017. aastal.
Malaisya Airlinesi lennukatastroofi põhjuste esialgne aruanne avalikustatakse 9. septembril, teatas Hollandi julgeolekunõukogu esindaja.
Malaysia Airlines aktsiaga peatatakse homme kauplemine, kuna lennufirma tutvustab uut ümberstruktureerimise kava.
Lennukite liiklust reaalajas kajastava veebisaidi Flightradar 24 logifailist selgub, et lennufirma Malaysia Airlines lend MH4 suundus taas üle ohtliku ala – seekord üle kodusõjas Süüria.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.