Malaysia Airlines võidakse finantsraskuste tõttu börsilt ära viia, teise võimalusena võib lennufirma esitada pankrotikaitse avalduse.
Lennufirma teenis kahjumit juba enne MH370 kadumist märtsis, kuid siis otsustati langetada kohtade täitmiseks pileti hindu. Strateegia näis töötavat, kuna mitmed lennukid, kaasa arvatud MH17, mis lasti eelmisel nädalal Ukraina kohal alla, oli täiesti välja müüdud, kirjutas Bloomberg.
Praegu on lennufirma tulevik lahtine. Enamusaktsionär Khazanah Nasional pidi juba enne MH17 allatulistamist teatama ümberkorraldamise plaanist. Analüütikud seevastu usuvad, et lennufirma vajab uut kapitalisüsti järgmise aasta keskpaigas.
„Me ootame, et teise kvartali tulemused saavad olema ettevõtte tegutsemisajaloo nõrgimad,” ütles Maybanki analüütik Moshin Aziz eelmisel kuul.
Juunis langes Malaisia lennufirma reisijate arv 3,1 protsenti 1,46 miljonini.
Seotud lood
Hollandi prokuratuur tutvub ekspertide ja ajakirjanike rühmituse Bellingcat aruandega, milles on toodud 20 Vene sõjaväelase nimed, kes rühmituse hinnangul olid seotud Malaisia reisilennuki allatulistamisega Ukraina kohal poolteist aastat tagasi.
Malaysia Airlines aktsiaga peatatakse homme kauplemine, kuna lennufirma tutvustab uut ümberstruktureerimise kava.
Malaysia Airlines teatas täna, et plaanib koondada 6000 töötajat ehk 30 protsenti kontserni töötajatest. Lennufirma loodab uuesti kasumisse jõuda 2017. aastal.
Lennuõnnetusse sattumise tõttu kukkus Malaisya Airilinesi aktsia täna kõigi aegade madalamale tasemele.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.