AS Saaremaa Laevakompanii tütarettevõte Väinamere Liinid OÜ esitas suursaarte ja mandrivahelise parvlaevateenuse riigihanke pakkumuse, mille järgi peaksid riigi kulud laevaliikluse korraldamisel varasemaga võrreldes vähenema.
Saarte Hääl kirjutab, et Saaremaa Laevakompanii (SLK) juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul suurendavad hanke kogumahtu vaid investeeringud neljanda uue parvlaeva ehitusse ja ekspluatatsiooni, riigi tellimuse mahu kasv ning uuest aastast kehtima hakkav kõrgem kütuseaktsiisi määr.
“Varasemaga võrreldes soodsama pakkumise tegi võimalikuks asjaolu, et senisel lepinguperioodil on SLK kasutusele võtnud kolm uut parvlaeva, mille ekspluatatsioonikulud on väiksemad, kui olid vanadel praamidel,” selgitas Rihvk
Saarte Häälele.
Ta lisas, et kuigi seni kehtinud lepingu alusel oli SLK-l kohustus välja vahetada vaid üks parvlaev, on SLK lepinguperioodil soetanud koguni kolm uut parvlaeva, mis on kaasa toonud nii opereerimiskulude kokkuhoiu kui ka hüppelise kasvu reisijateveo kvaliteedis.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium teatas, et hankele tuli üks pakkumus. Vastavalt seadusele alustab ministeerium senise operaatori Väinamere Liinid OÜ esitatud pakkumuse kvalifitseerimist, vastavaks tunnistamist ja hindamist.
Avaliku liiniveo järgmine periood algab 1. oktoobrist 2016 ja lepingu kestus on 10 aastat.
Autor: 1321-aripaev
Seotud lood
Kellelt Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand ja juhatuse liige Allan Kiil altkäemaksu võtsid, on veel spekulatsiooni tasemel.
Majandusministeeriumi (MKM) rahvusvahelisele hankele avaliku liiniveo teenindamiseks Rohuküla-Heltermaa ja Kuivastu-Virtsu parvlaevaliinidel tuli üks pakkumine, teatas ministeerium.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.