• OMX Baltic−0,36%269,84
  • OMX Riga0,03%874,13
  • OMX Tallinn−0,43%1 725,36
  • OMX Vilnius−0,37%1 041
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001%8 230,96
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,21
  • OMX Baltic−0,36%269,84
  • OMX Riga0,03%874,13
  • OMX Tallinn−0,43%1 725,36
  • OMX Vilnius−0,37%1 041
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001%8 230,96
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,21
  • 16.09.14, 10:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLK lubab odavamat parvlaevaliiklust

AS Saaremaa Laevakompanii tütarettevõte Väinamere Liinid OÜ esitas suursaarte ja mandrivahelise parvlaevateenuse riigihanke pakkumuse, mille järgi peaksid riigi kulud laevaliikluse korraldamisel varasemaga võrreldes vähenema.
Saarte Hääl kirjutab, et Saaremaa Laevakompanii (SLK) juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul suurendavad hanke kogumahtu vaid investeeringud neljanda uue parvlaeva ehitusse ja ekspluatatsiooni, riigi tellimuse mahu kasv ning uuest aastast kehtima hakkav kõrgem kütuseaktsiisi määr.
“Varasemaga võrreldes soodsama pakkumise tegi võimalikuks asjaolu, et senisel lepinguperioodil on SLK kasutusele võtnud kolm uut parvlaeva, mille ekspluatatsioonikulud on väiksemad, kui olid vanadel praamidel,” selgitas Rihvk Saarte Häälele.
Ta lisas, et kuigi seni kehtinud lepingu alusel oli SLK-l kohustus välja vahetada vaid üks parvlaev, on SLK lepinguperioodil soetanud koguni kolm uut parvlaeva, mis on kaasa toonud nii opereerimiskulude kokkuhoiu kui ka hüppelise kasvu reisijateveo kvaliteedis.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium teatas, et hankele tuli üks pakkumus. Vastavalt seadusele alustab ministeerium senise operaatori Väinamere Liinid OÜ esitatud pakkumuse kvalifitseerimist, vastavaks tunnistamist ja hindamist.
Avaliku liiniveo järgmine periood algab 1. oktoobrist 2016 ja lepingu kestus on 10 aastat.
Autor: 1321-aripaev

Seotud lood

Uudised
  • 27.08.15, 12:15
Veel üks versioon sadamajuhtide altkäemaksust
Kellelt Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand ja juhatuse liige Allan Kiil altkäemaksu võtsid, on veel spekulatsiooni tasemel.
Uudised
  • 15.09.14, 12:45
Praamiühendus sai ühe pakkumise
Majandusministeeriumi (MKM) rahvusvahelisele hankele avaliku liiniveo teenindamiseks Rohuküla-Heltermaa ja Kuivastu-Virtsu parvlaevaliinidel tuli üks pakkumine, teatas ministeerium.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele