Läbirääkimistega hankemenetlusele parvlaevaühenduse korraldamiseks laekus kaks pakkumist, teatas majandusministeerium.
- Parvlaev Foto: Veiko Tõkman
Tähtajaks esitasid pakkumise avaliku liiniveo korraldamiseks Rohuküla-Heltermaa ja Kuivastu-Virtsu parvlaevaliinidel Väinamere Liinid ja Tallinna Sadam läbi tütarettevõtete.Ministeeriumi hankekomisjon hindab pakkujate kvalifitseerimise hiljemalt uue nädala alguseks.Läbirääkimised toimuvad kuni kahe kuu jooksul varasemaid hanketingimusi olemuslikult muutmata. See tähendab, et riik soovib endiselt liinidele nelja uut või vähekasutatud laeva, mis alustavad opereerimist 1. oktoobril 2016. Sealjuures on riigil õigus tulevikus laevad välja osta.Reisiparvlaevad peavad võimaldama aastaringset, iseseisvat ilma välise puksiir- või jäämurdeteenuseta vedu. Iga laev peab mahutama vähemalt 150 sõiduautot või 10 autorongi. Päästevahenditega varustatud sõitjakohti peab olema reisiparvlaeval vähemalt 600 sõitjale, sealhulgas sisesalongis peab olema istekohti vähemalt 400.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kellelt Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand ja juhatuse liige Allan Kiil altkäemaksu võtsid, on veel spekulatsiooni tasemel.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.