Läbirääkimistega hankemenetlusele parvlaevaühenduse korraldamiseks laekus kaks pakkumist, teatas majandusministeerium.
- Parvlaev Foto: Veiko Tõkman
Tähtajaks esitasid pakkumise avaliku liiniveo korraldamiseks Rohuküla-Heltermaa ja Kuivastu-Virtsu parvlaevaliinidel Väinamere Liinid ja Tallinna Sadam läbi tütarettevõtete.Ministeeriumi hankekomisjon hindab pakkujate kvalifitseerimise hiljemalt uue nädala alguseks.Läbirääkimised toimuvad kuni kahe kuu jooksul varasemaid hanketingimusi olemuslikult muutmata. See tähendab, et riik soovib endiselt liinidele nelja uut või vähekasutatud laeva, mis alustavad opereerimist 1. oktoobril 2016. Sealjuures on riigil õigus tulevikus laevad välja osta.Reisiparvlaevad peavad võimaldama aastaringset, iseseisvat ilma välise puksiir- või jäämurdeteenuseta vedu. Iga laev peab mahutama vähemalt 150 sõiduautot või 10 autorongi. Päästevahenditega varustatud sõitjakohti peab olema reisiparvlaeval vähemalt 600 sõitjale, sealhulgas sisesalongis peab olema istekohti vähemalt 400.
Seotud lood
Kellelt Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand ja juhatuse liige Allan Kiil altkäemaksu võtsid, on veel spekulatsiooni tasemel.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.