• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 15.10.14, 14:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas hinnablufi korral käituda?

Kas su kliendid allahindlusi ka küsivad? Kui ei, siis on su elu nagu lill ja anna ainult kaupa kätte; kui aga jah, siis pead sügavalt kaaluma, mis võimalused sul on oma hinna kaitsmiseks, kirjutab müügikoolitaja Ekke Lainsalu.
Müügikoolitaja Ekke Lainsalu
  • Müügikoolitaja Ekke Lainsalu Foto: erakogu
Paljudel teenusepakkujatel kukub hind kohe pärast esimest allahindluse küsimist. See on viga. Paljud on aga jäigal positsioonil ja vastavad allahindluse küsimisele kategoorilise ei-ga. Samuti viga. Miks vead? Kui klient ei saa veenvat vastust, miks hind on just selline, ning kui ta ei tunne, et tema nõudmistele on siiski kompromiss leitud (kas või emotsionaalses plaanis), siis jalutab ta lihtsalt minema.
Seetõttu on hinna kaitsmine omaette suur kunst, kus tuleb kasutada erinevaid tehnikaid. Väga paljud müügimehed seda ei valda, aga väike osa valdab hästi. Nemad müüvad rohkem, kasumlikumalt ja võidavad hinnapakkumisi, mis muidu läheksid konkurentidele.
Annan sulle mõned ideed, mida saad kasutada kas või juba täna. Need puudutavad nähtust, mille nimi on hinnabluff.
Loe Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee, mis on hinnabluff ja kuidas ühes või teises situatsioonis käituda. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele