Valitsus muutis reklaamiseadust, keelates kiirlaenu reklaami raadios ja televisioonis.
- Tänavapilti jäävad kiirlaenufirmade reklaamid alles. Foto: Erik Prozes
Valitsus otsustas heaks kiita ja saata riigikogule arutamiseks reklaamiseaduse muutmise seaduse eelnõu, mille kohaselt tarbijakrediidi reklaam tohib edaspidi sisaldada üksnes kindlat infokoosseisu ning tarbijakrediidi (v.a eluasemelaen, järelmaks, liising ja krediitkaart) reklaam keelatakse televisioonis ja raadios, teatas valitsuse kommunikatsioonibüroo.
Eelnõus sisalduv kanalikeeld ei võta tarbijakrediidiga tegelevalt ettevõtjalt võimalust avalikustada neis kanalites oma kaubamärki, eeldusel, et see on kooskõlas vastutustundliku laenamise põhimõttega, samuti jäävad neis kanalites lubatuks sponsorteated, mida ei käsitleta reklaamina.
Trüki- ja välimeedias ning internetis jääb reklaam lubatuks, kuid piirangutega
Seotud lood
Eile riigikogus teisel lugemisel olnud seaduseelnõu, mis suurendab kontrolli kiirlaenufirmade üle, paneb kahvlisse ka väikesed järelmaksupakkujad.
Majandusminister Urvo Palo sõnul kaalub kiirlaenu reklaamile rangemate piirangute kehtestamisega kaasnev positiivne mõju üles võimaliku negatiivse mõju laenu väljastavatele ettevõtetele.
Kiirlaenureklaamide keelamine tele- ja raadioeetris toob kaasa reklaamide hinnatõusu, ütles Kanal2 peadirektor Urmas Oru.
Kiirlaenu reklaami kaotamine televisioonis ja raadios probleeme ei lahenda, ütles Skymedia peadirektor Ilmar Kompus.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.