Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Google peatab nutiprillide müügi
Google peatab nutiprillide müügi, vahendab Financial Times.
Nutiprillide müügi peatamise põhjuseks on üsnagi probleemiderikas testperiood, nimelt leitakse, et Google'i nutiprillid kujutavad endast ohtu kandja privaatsusele. Mitmed tehnoloogiahuvilised on seetõttu ka nutiprillide kasutamise lõpetanud.
Üks asjaga kursis inimene kommenteeris, et Google ei plaani siiski nutiprillide projektist täielikult taganeda, vaid arendab juba teist versiooni.
Kantar Worldpaneli analüütik Carolina Milanesi lausus, et „pliiatsi ja paberi uuesti kätte võtmine“ on igati mõttekas tegevus. Tema meelest on kuuldused nutiprillide surmast kindlasti liialdatud. Milanesi lisas, et nutiprillid on kantava tehnoloogia pioneer ning tarbijad ei saa selle vajadusest veel täielikult aru ega taha seega ka suuri summasid vidina peale kulutada.
Eesti hoiustajad on Läti ja Leedu omadest tagasihoidlikumad. Kui meil on keskmine hoiuse suurus 8000 eurot, siis Leedus on see summa 12 000 ja Lätis 20 000 eurot, kommenteerisid Bigbank Eesti äriüksuse juht Jonna Pechter ja äripanganduse juht Aimar Roosalu raha kogumise mustrit.