Taxify juht Markus Villig ütles ITuudistele, et näevad Uberis uut konkurenti Eesti turul, kuid Taxify eelis on keskendumine Ida-Euroopa turule ja kümme korda suurem juhtide arv kui Uberil alustades.

- Taxify juht Markus Villig. Foto: Andres Haabu
"Üldiselt näeme, et Uberil on Ida-Euroopas oluliselt väiksem väärtuspakkumine kui mujal," kommenteeris Villig
Uberi laienemisplaane Tallinnasse.
"Taksojuhiks saamise barjäär on Ida-Euroopas väga madal. Tööga alustamine võtab maksimaalselt 2 nädalat aega ja kulu on väike," ütles Villig. "Mujal linnades on litsentsi hind 150 000 eurot ja turg on väga reguleeritud. See tähendab, et huvi juhiks hakkamise vastu on siin madalam ja ka hinnaeelis väike, kuna reguleerimata hindades on juba väga madalad hinnad."
Loe pikemalt Äripäeva teemaveebist
ITuudised.ee.
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.