Mõni aeg tagasi kutsuti mind esinema konverentsile teemal ”Kuidas e-turunduses paremini sihtida”. Meelde tuli lugematu arv e-kirju oma spämmifolderis, mida lugedes jääb tunne, nagu üritaks keegi tuumapommiga Bin Ladenit tabada, tõi kehva sihtimise kohta võrdluse müügikasvu coach Indrek Saul.
- Müügikasvu coach Indrek Saul Foto: erakogu
Sihtimise tagajärgi pole keeruline tunnetada – inimeste pahameel, opt-out, mustad nimekirjad, ettekirjutused andmekaitse inspektsioonilt jms.
Mind huvitas, kas lisaks tunnetamisele on keegi kehva sihtimise tagajärgi ka mõõtnud - arvutanud, kui palju opt-out'iga tulevast käivet kaotati ja kuidas see mõjutab otsepostituse summaarset tasuvust.
Loe
Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee, millistele järeldustele Indrek Saul jõudis.
Seotud lood
“Peaksime igapäevaselt kasutatavaid asju paremini hoidma,” räägib saates “Juhtides tulevikku” tehnikaringlust korraldava Green Dice asutaja ja juht Argo Alaniit. “Elektroonikaseadmete tootmine on selline, mida ei lubataks enam Euroopas teha – keskkonnanõuded on meeletud ja me ei taluks näiteks elementide kaevandamist, see on ränk töö.“