Mõni aeg tagasi kutsuti mind esinema konverentsile teemal ”Kuidas e-turunduses paremini sihtida”. Meelde tuli lugematu arv e-kirju oma spämmifolderis, mida lugedes jääb tunne, nagu üritaks keegi tuumapommiga Bin Ladenit tabada, tõi kehva sihtimise kohta võrdluse müügikasvu coach Indrek Saul.
- Müügikasvu coach Indrek Saul Foto: erakogu
Sihtimise tagajärgi pole keeruline tunnetada – inimeste pahameel, opt-out, mustad nimekirjad, ettekirjutused andmekaitse inspektsioonilt jms.
Mind huvitas, kas lisaks tunnetamisele on keegi kehva sihtimise tagajärgi ka mõõtnud - arvutanud, kui palju opt-out'iga tulevast käivet kaotati ja kuidas see mõjutab otsepostituse summaarset tasuvust.
Loe
Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee, millistele järeldustele Indrek Saul jõudis.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.