Kuni klient hääletab jalgadega odavama teenuse poolt, hääletab ta ka madalama palga poolt, ütles Baltika juhatuse liige ja Kaupmeeste Liidu juhatuse liige Kati Kusmin, kelle sõnul on ühe palgatõus teise hinnatõus.
- Selveri juhataja Kristi Lomp ütles, et töötajate palku saab tõsta vaid efektiivsuse kasvuga. Foto: Meeli Küttim
„Kaupmehed on valmis teenindajate palku tõstma. Kas ja kui palju on kliendid selleks valmis kaupade eest rohkem maksma?“ küsis Kusmin.
Ta märkis, et palgadiskussioon ei ole ainult jaekaubanduse teema, vaid hõlmab majandust tervikuna. „Populistlikud üleskutsed kiire palgakasvu teemal on vastutustundetud Eesti inimeste suhtes,“ ütles Kusmin.
Selveri juhataja Kristi Lomp ütles, et töötajate palku saab tõsta üksnes efektiivsuse tõusu kaudu. „Kindlasti näeme tulevikus rohkem selvekassasid, elektroonilisi hinnasilte, e-poode ja mitmeid muid uuendusi, mis vähendavad nii ettevõtete kulusid kui ka töötajate töökoormust,“ ütles Lomp.
Loe
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee kas ja kui palju saab tõsta teenindajate palka.
Seotud lood
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.