Alibaba pilvandmetöötuse osakond, Aliyun, on välja tulnud tehisintellekti platvormiga, mis hakkab konkurentsi pakkuma Microsoftile ja Amazonile, vahendab CNBC.
Platvorm, mida kutsutakse DT PAI-ks, võimaldab arendajatel ja ettevõtetel, mis kasutavad
Alibaba e-kaubanduse veebilehti, analüüsida suuri infohulkasid eesmärgiga prognoosida tarbijate käitumist ja tööstusharu trende.
Teave võib aidata firmadel välja selgitada seda, millised tooted turule paisata, mis tarbijatele meeldib ning kuidas läheneda individuaalsetele klientidele.
Alibaba sõnul plaanitakse platvormi edasi arendada selliselt, et ostlejad võivad pildistada riietust võõra seljas ning selle üles laadimisel juhatatakse nad veebilehele, kust nad saavad selle riideeseme ka omale soetada.
Alibaba on viimasel ajal palju panustanud oma pilveteenuse arendamisesse eesmärgiga laiendada oma äritegevust. 2015. aasta teises kvartalis kasvas Alibaba pilvandmetöötluse ja internetitaristu müügitulu võrreldes aasta varasemaga 106%.
Hiina e-kaubanduse hiid valis eelmisel nädalal Singapuri oma uueks andmekekuse ja rahvusvahelise pilveosakonna peakorteri asukohaks, kuna ettevõte tahab suurendada oma mõjuvõimu Aasias.
Alibaba usub, et nende samm aidata läbi oma pilveteenuse rahvusvahelistel ettevõtetel
Hiina turule siseneda, annab neile eelise
USA rivaalide,
Amazoni ja
Microsofti ees.
Seotud lood
E-kaubanduse gigant Alibaba teatas kolmanda kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi, vahendab CNBC.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.