Alibaba pilvandmetöötuse osakond, Aliyun, on välja tulnud tehisintellekti platvormiga, mis hakkab konkurentsi pakkuma Microsoftile ja Amazonile, vahendab CNBC.
Platvorm, mida kutsutakse DT PAI-ks, võimaldab arendajatel ja ettevõtetel, mis kasutavad
Alibaba e-kaubanduse veebilehti, analüüsida suuri infohulkasid eesmärgiga prognoosida tarbijate käitumist ja tööstusharu trende.
Teave võib aidata firmadel välja selgitada seda, millised tooted turule paisata, mis tarbijatele meeldib ning kuidas läheneda individuaalsetele klientidele.
Alibaba sõnul plaanitakse platvormi edasi arendada selliselt, et ostlejad võivad pildistada riietust võõra seljas ning selle üles laadimisel juhatatakse nad veebilehele, kust nad saavad selle riideeseme ka omale soetada.
Alibaba on viimasel ajal palju panustanud oma pilveteenuse arendamisesse eesmärgiga laiendada oma äritegevust. 2015. aasta teises kvartalis kasvas Alibaba pilvandmetöötluse ja internetitaristu müügitulu võrreldes aasta varasemaga 106%.
Hiina e-kaubanduse hiid valis eelmisel nädalal Singapuri oma uueks andmekekuse ja rahvusvahelise pilveosakonna peakorteri asukohaks, kuna ettevõte tahab suurendada oma mõjuvõimu Aasias.
Alibaba usub, et nende samm aidata läbi oma pilveteenuse rahvusvahelistel ettevõtetel
Hiina turule siseneda, annab neile eelise
USA rivaalide,
Amazoni ja
Microsofti ees.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse gigant Alibaba teatas kolmanda kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi, vahendab CNBC.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.