Starbucks teatas täna, et kohvikukett pakub nüüdsest müüginumbreid suurendavat mobiilset “telli ja maksa” ehk Mobile Order & Pay teenust kõigis oma enam kui 7400 USA kohvikus.
Uus teenus jõuti töösse rakendada kolm kuud enne planeeritud tähtaega, vahendab CNBC.
Teenus laienes ligi 3400
kohvikule ning
Androidi platvormi kasutajatele. Ettevõttel on
USA-s kokku ligi 16 miljonit aktiivset
Apple’i ja Androidi seadmega kasutajat.
Kuni praeguseni sai rakendust kasutada vaid kohvikus maksmiseks. Uus teenus aga võimaldab kasutajatel tellimus esitada ja selle eest ka maksta juba varem ning hiljem oma ostudele kohvikusse järgi minna.
Starbucks'i digitaalosakonna juht Adam Brotman märkis, et kohvikuketi uus teenus võimadab tellida toitu ja jooke, kontrollida toodete saadavust ning arvutab ka täpse aja, mil tellimus on valmis.
Brothmani sõnul on teenus eriti populaarne kiire ajakavaga töötajate ja lapsevanemate hulgas, samuti muudab see ostlemise lihtsamaks kõne-või kuulmishäirega klientide jaoks.
Starbucks plaanib uue teenuse oktoobris sisse viia ka valitud kohvikutes
Suurbritannias ja
Kanadas.
Juulis sõnas Starbucks’i tegevjuht Howard Schultz, et Mobile Order & Pay kasvatas ettevõtte müüki ja kasumit ligikaudu 4000 USA kohvikus, kus teenus saadaval oli. Tema sõnul on tehnoloogial potentsiaali meelitada ka kliente, kes muidu oleksid pikkade järjekordade ja ooteaja tõttu mujale läinud.
“Järjekorrad on lühemad, teenus on kiirem ning kohvikusisesed operatsioonid on efektiivsemad,” sõnas Schultz kohvikute kohta, kus teenust oli võimalik kasutada.
Seotud lood
Starbucksi jälgivale investorile on saabumas huvitav hetk, kus tuleb otsustada, kas ettevõtte kasvuplaanid täituvad ka edaspidi, eriti kas Hiina aeglustuv majanduskasv loob ikka kõige soodsama keskkonna ambitsioonikale laienemisele.
Varahaldur ja majandusekspert Peeter Koppel leiab, et praegune majanduskeskkond on suhteliselt kesine, kuid me pole selles lõpuni ise süüdi.