• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 22.09.15, 21:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starbucks’i uus teenus kasvatab tulu

Starbucks teatas täna, et kohvikukett pakub nüüdsest müüginumbreid suurendavat mobiilset “telli ja maksa” ehk Mobile Order & Pay teenust kõigis oma enam kui 7400 USA kohvikus.
Starbucks’i uus teenus kasvatab tulu
  • Foto: EPA
Uus teenus jõuti töösse rakendada kolm kuud enne planeeritud tähtaega, vahendab CNBC.
Teenus laienes ligi 3400 kohvikule ning Androidi platvormi kasutajatele. Ettevõttel on USA-s kokku ligi 16 miljonit aktiivset Apple’i ja Androidi seadmega kasutajat.
Kuni praeguseni sai rakendust kasutada vaid kohvikus maksmiseks. Uus teenus aga võimaldab kasutajatel tellimus esitada ja selle eest ka maksta juba varem ning hiljem oma ostudele kohvikusse järgi minna.
Starbucks'i digitaalosakonna juht Adam Brotman märkis, et kohvikuketi uus teenus võimadab tellida toitu ja jooke, kontrollida toodete saadavust ning arvutab ka täpse aja, mil tellimus on valmis.
Brothmani sõnul on teenus eriti populaarne kiire ajakavaga töötajate ja lapsevanemate hulgas, samuti muudab see ostlemise lihtsamaks kõne-või kuulmishäirega klientide jaoks.
Starbucks plaanib uue teenuse oktoobris sisse viia ka valitud kohvikutes Suurbritannias ja Kanadas.
Juulis sõnas Starbucks’i tegevjuht Howard Schultz, et Mobile Order & Pay kasvatas ettevõtte müüki ja kasumit ligikaudu 4000 USA kohvikus, kus teenus saadaval oli. Tema sõnul on tehnoloogial potentsiaali meelitada ka kliente, kes muidu oleksid pikkade järjekordade ja ooteaja tõttu mujale läinud.
“Järjekorrad on lühemad, teenus on kiirem ning kohvikusisesed operatsioonid on efektiivsemad,” sõnas Schultz kohvikute kohta, kus teenust oli võimalik kasutada.
 

Seotud lood

Börsiuudised
  • 15.03.16, 15:00
Starbucks maailma vallutamas
Starbucksi jälgivale investorile on saabumas huvitav hetk, kus tuleb otsustada, kas ettevõtte kasvuplaanid täituvad ka edaspidi, eriti kas Hiina aeglustuv majanduskasv loob ikka kõige soodsama keskkonna ambitsioonikale laienemisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele