Maailma kalleim bränd on Apple, selgus Interbrandi koostatavast kaubamärkide TOP 100st.
- Apple on maailma kalleim bränd. Foto: Bloomberg
Apple’i väärtuseks hindas ettevõte 170,2 miljardit dollarit. Teisel kohal on
Google 120,3 miljardi dollariga, selgub Interbrandi kodulehelt. Need kaks Ameerika ettevõtet troonivad juba kolmandat aastat kõige kallimate kaubamärkide edetabeli tipus.
Apple on
Interbrandi hinnangul aastaga oma väärtusele lisanud 43 protsenti, Google 12.
Teistest IT-brändidest oli esikümnes IBM (72,2 mld dollarit ja 4. koht),
Microsoft (67,6 mld ja 5. koht),
Samsung (45,2 mld ja 7. koht) ning
Amazon (37,9 mld ja 10. koht).
Heitgaasiskandaali sattunud
Volkswageni brändi paigutas ettevõte 35. kohale, hinnates selle väärtuseks 12,5 miljardit dollarit.
Interbrand on brändide analüüsi, juhtimise ja nõustamisega tegeleva Omnicomi tütarettevõte, kes avaldab igal aastal 100 kõige kallima brändi edetabeli. Reitingu koostamisel on aluseks kolm aspekti: brändi toodete või teenuste finantsnäitajad, brändi tähtsus tarbijale ning brändi mõju valdkonna hindadele.
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.