• OMX Baltic−0,33%268,99
  • OMX Riga−0,14%873,04
  • OMX Tallinn−0,57%1 716,51
  • OMX Vilnius−0,07%1 040,91
  • S&P 5000,06%5 973,16
  • DOW 300,58%44 553,46
  • Nasdaq 0,01%19 005,27
  • FTSE 1000,36%8 291,68
  • Nikkei 2251,3%38 780,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%109,04
  • OMX Baltic−0,33%268,99
  • OMX Riga−0,14%873,04
  • OMX Tallinn−0,57%1 716,51
  • OMX Vilnius−0,07%1 040,91
  • S&P 5000,06%5 973,16
  • DOW 300,58%44 553,46
  • Nasdaq 0,01%19 005,27
  • FTSE 1000,36%8 291,68
  • Nikkei 2251,3%38 780,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%109,04
  • 05.10.15, 14:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma kalleim bränd on jätkuvalt Apple

Maailma kalleim bränd on Apple, selgus Interbrandi koostatavast kaubamärkide TOP 100st.
Apple on maailma kalleim bränd.
  • Apple on maailma kalleim bränd. Foto: Bloomberg
Apple’i väärtuseks hindas ettevõte 170,2 miljardit dollarit. Teisel kohal on Google 120,3 miljardi dollariga, selgub Interbrandi kodulehelt. Need kaks Ameerika ettevõtet troonivad juba kolmandat aastat kõige kallimate kaubamärkide edetabeli tipus.
Apple on Interbrandi hinnangul aastaga oma väärtusele lisanud 43 protsenti, Google 12.
Teistest IT-brändidest oli esikümnes IBM (72,2 mld dollarit ja 4. koht), Microsoft (67,6 mld ja 5. koht), Samsung (45,2 mld ja 7. koht) ning Amazon (37,9 mld ja 10. koht).
Heitgaasiskandaali sattunud Volkswageni brändi paigutas ettevõte 35. kohale, hinnates selle väärtuseks 12,5 miljardit dollarit.
Kogu TOP 100 saad vaadata siit.
Interbrand on brändide analüüsi, juhtimise ja nõustamisega tegeleva Omnicomi tütarettevõte, kes avaldab igal aastal 100 kõige kallima brändi edetabeli. Reitingu koostamisel on aluseks kolm aspekti: brändi toodete või teenuste finantsnäitajad, brändi tähtsus tarbijale ning brändi mõju valdkonna hindadele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.11.24, 15:27
Videovalve – palju enamat, kui lihtsalt „lisasilmad“ ühe ettevõtte objektil
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele