Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Suured kütusetarbijad suunavad tankimist Lätti
Paljud suured kütusetarbijad, eelkõige transpordiettevõtted, on oma tankimise viinud Lätti, kirjutab 27. aprillil kütuseturu aastakonverentsil esinev Eesti Õliühingu esimees Toomas Saks.
Eesti Õliühingu esimees Toomas Saks hoiatab, et Eesti ja Läti hinnavahe diislikütuse hulgiostudel on 10 senti naabrite kasuks. Foto: Andres Haabu
"Eelmine aasta oli aasta, kui poliitikud otsustasid tõsta aktsiisimakse kütustele. Vähe sellest, et see oli ootamatu, oli ka aktsiiside tõus 10% bensiinidele ja 14% diislikütusele väga järsk," kirjutab Toomas Saks.
"Nii järsk tõus mõjutab juba praegu mootorikütuste tarbimist. Paljud suured tarbijad, eriti transpordiettevõtted, on juba praegu teatanud, et on oma tankimise siirdanud Lätti. Tõsi, selle aasta algusest tõstis aktsiise ka Läti, aga diislikütusele ainult 3% ja bensiinidele 7%, nii et diislikütuse hulgiostudel on hinnavahe praegu umbes 10 eurosenti meie naabrite kasuks," lisab Saks.
Eesti Õliühingu esimees Toomas Saks esineb 27. aprillil kütuseturu aastakonverentsil, kus räägib lähemalt sellest, millised muutused ootavad Eesti kütuseturgu 2016. aastal.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.