Mitmekülgse hariduse ja täiendkoolituste tõttu võitis Enics Eesti AS tänavuse Saksa majanduse auhinna Eestis, mida annab välja Saksa-Balti Kaubanduskoda.
- Enics Eesti juht Jaanus Aal (ees vasakul) võtab Kultuurikatlas toimunud auhinnatseremoonial vastu 5000eurost tšekki Saksa suursaadikult Eestis Christoph Eichhornilt. Foto: Erik Peinar
Kuuendat korda toimunud konkursi moto oli tänavu "Töötajad – ettevõtte edu võti". Žürii liikme ja Saksa-Balti Kaubanduskoja Eesti regionaalpresidendi Peer Helge Salström-Leyh sõnul oli kandidaatide sead väga erinevaid ja põnevaid personalijuhtimise kontsepte. Enics paistis kuue finalisti seast silma oma mitmekülgse hariduse ja täiendkoolituse kontseptsiooniga. "Meile avaldas muljet Enicsi mitmest erinevast elemendist koosnev terviklik kontseptsioon, mis ühendab töötajate koolitust, looduslikku keskkonda ja uue põlvkonna väljaõpet," ütles Salström-Leyh pressiteate vahendusel.
2004. aastal asutatud Enics tegeleb Elvas tööstuselektroonika tootmisega. Enicsis töötab 650 inimest, mis teeb ettevõttest Lõuna-Eesti suurima erakapitalil põhineva tööandja. Eriti tähtsal kohal on ettevõttes hea töökeskkond ja looduskaitse. Uutele töötajatele määratakse isiklik juhendaja, kes aitab sisseelamisel ning tutvustab ettevõtte filosoofiat. Juba tehakse koostööd Eesti Lennuakadeemia ja Tartu Kutsehariduskeskusega tulevaste spetsialistide vormimisel. Ka keskkonna valdkonnas teeb ettevõte koostööd partneritega. 2014. a pälvis Enics koolitussõbralikuma organisatsiooni tiitli.
Kaubanduskoda tunnustab sel aastal eeskujulikke Eesti ettevõtteid, kes oma uuenduslike kontseptidega praeguseid ja tulevasi töötajaid välja õpetavad ning edutavad. Žüriisse kuulusid nii majanduse kui ka poliitika esindajad Saksamaalt ja Eestist. Võitja sai auhinna koos 5000eurose rahatšekiga. Kõigile avatud e-hääletusel, mis luges ühe žürii häälena, sai kõige rohkem hääli Lasita Maja AS.
Võitja ja teised viis finalisti saavad aastase tasuta liikmesuse Saksa-Balti Kaubanduskojas, kuhu kuulub 430 ettevõtet. Välja anti ka kaks eripreemiat. Porsche Tallinna esindus premeeris Mooncascade OÜd Porsche sportautode jääsõidu koolitusega Lapimaal, väärtuses 6000 eurot. Eesti lennufirma Nordica loosib finalistide vahel välja kaks lennupiletit Berliini.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.