Wal-Mart teatas oma tänases investoritele saadetud teates, et poekett plaanib veelgi oma kaupade hindu alandada, suurendamaks oma konkurentsivõimet.
Wal-Mart märkis, et hindu alandati põhilistel kaubaartiklitel valitud piirkondades ning just see
strateegia aitas ettevõttel esimeses kvartalis saavutada nii häid majandustulemusi.
Jaemüüjad maadlevad niigi liiga suure hulga inventari, tarbijate allahindluste-sõltuvuse ning tiheda
konkurentsiga, mis kõik aitab kaasa deflatsioonile.
Kuna konkurents on äärmiselt tihe, siis ei jää ka teistel poekettidel muud üle, kui Wal-Marti eeskujul hindu langetada.
“Jaemüüjate marginaalid on kokku kuivamas,” sõnas Moody's analüütik Charlie O'Shea. “Küsimus on vaid selles, kui kaua veel nii suudetakse jätkata?”
O'Shea usub, et lisaks toiduainete hindadele kärbib Wal-Mart ka tervise- ja ilutoodete hindu, kuna need on ühed populaarseimad tootekatekooriad.
Kui Wal-Mart veelgi toiduainete hindu langetab, siis võib see toiduainete tööstusele kahjulikuks osutuda.
Lisamaks veelgi õli tulle, laiendab Wal-Mart ka oma toiduainete e-tellimise teenust. Toiduained moodustavad enam kui poole Wal-Marti aastasest müügitulust.
O'Shea hoiatas aga, et kaupmehed ei suuda võistelda vaid hinnale panustades.
Wal-Marti tegevjuhi Doug McMilloni juhtimise all on jaemüügikett parandanud poodlemise kvaliteeti, kiirendades muuhulgas maksmisprotsessi, vähendanud juhtumeid, kus kaubad on välja müüdud ning parandanud poodide puhtusetaset.
Lisaks on kasutusele võetud teised initsiatiivid nagu palkade tõstmine. Kõik see on viinud selleni, et poeketi kasum on kasvanud juba kuus kvartalit järjest.
Kuna Wal-Marti pingutused jätkuvad, paneb see rohkem pingutama ka poeketi konkurente.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.