• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,29%5 965,69
  • DOW 300,75%44 199,15
  • Nasdaq 0,08%18 987,7
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,59
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,29%5 965,69
  • DOW 300,75%44 199,15
  • Nasdaq 0,08%18 987,7
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,59
  • 22.11.24, 14:00

Kuidas koos tegemine aitab paremaid tulemusi saavutada?

"Digiturunduse praktikumi" saates vaatleme seekord partnersuhteid turunduses ja räägime sellest, kuidas seeläbi ettevõtte brändi kasvatada.
Veebimajutuse partnersuhete juht Tõnis Bramanis ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
  • Veebimajutuse partnersuhete juht Tõnis Bramanis ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrow Digitalist. Foto: Äripäev
Enda parimaid praktikaid partnersuhete vallas jagab Veebimajutuse partnersuhete juht Tõnis Bramanis, kes toob näiteid, kuidas nad ettevõtetega koostööd teevad, millised on partnerturunduse tegevused ning milliseid tulemusi see on täna toonud. Samuti annab ta kuulajatele põgusa ülevaate, kuidas ta tulemusi mõõdab ning kellega ta üldse koostööd teeb.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuidas koos tegemine aitab paremaid tulemusi saavutada?
00:00

Seotud lood

Saated
  • 25.10.24, 14:48
Auhinnatud digikampaaniad tegid teistele silmad ette
"Digiturunduse praktikumi" saates räägime kahe väga eduka digikampaania näitel sellest, mis neile edu tõi ja mida saavad teised ettevõtted neist õppida ja kaasa võtta.
Saated
  • 27.09.24, 14:15
Peamised eesmärgid, mida LinkedIn konto abil saavutada
Iduettevõtte Saxby asutaja ja LinkedIn ekspert Taavi Lindmaa harutab "Digiturunduse praktikumi" saates lahti LinkedIn olemuse ning jagab hulgaliselt soovitusi ning kogemusi, kuidas LinkedIni abil edu ja tähelepanu saavutada.
Saated
  • 30.08.24, 14:00
Kuidas nutikalt SEOd ja AId kasutada, et olla nähtav?
ContentGecko kaasasutaja Risto Rehemägi ütles "Digiturunduse praktikumi" saates, et kui oled esimene ja teed hästi, on võimalik püsida pildis. Teisel positsioonil olev ettevõte või isik peab lihtsalt kiiremini jooksma, et pääseda ettepoole.
Saated
  • 10.09.24, 14:00
Eelarvest sõltumatu videoturundus: kuidas luua kvaliteetset sisu minimaalse investeeringuga
Operaator ja produtsent Andres Kostiv jagab saates “Eetris on turundusuudised” konkreetseid juhiseid, kuidas turundus- ja loovinimesed saavad väikese eelarvega luua professionaalseid videoklippe. Kostiv toob välja olulised detailid, mis mõjutavad videoedukust – alates selgest loo ülesehitusest kuni kaadrite õigesti paigutamiseni.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele