G4S Eesti müügidivisjoni direktor Jaan Nappus rääkis Äripäeva läbirääkimiste seminaril, et nemad planeerivad hinnatõusu läbirääkimisi ette aasta aega.
- G4S Eesti müügidivisjoni direktor Jaan Nappus Foto: Mihkel Maripuu / Postimees / Scanpix
Nappuse sõnul võrdub küsitav hind pakutava teenusega. „Hoolitse selle eest, et sul oleks mida pakkuda!“, kirjutas
kaubandus.ee.
Hinnatõusu läbirääkimiste puhul on Nappuse sõnul olulised kriteeriumid nii kliendi kui enda järgmise aasta eelarve koostamise ajaplaan. „ Kui oled hiljaks jäänud, on jah-sõna väga raske saada või läheb selle hilinemine ettevõttele väga kalliks maksma.“ „Me alustame hinnatõusu ettevalmistamist aasta algul,“ ütles Nappus ja lisas, et hinnatõusu jaoks saavad nad sisendi suhteliselt varakult (näiteks kui palju tõuseb alampalk).
G4S Eesti on hinnatõusu protsessi jaganud nelja ossa: eeltöö, jagunemine, läbiviimine ja järeltegevus.
Nappuse sõnul on kaks põhjust, kui ei tulda hinnatõusuga kaasa: hind tundub ebaõiglane või kliendil ei ole lihtsalt raha. „Siis tuleb analüüsida, kas hind ongi ebaõiglane või ei ole suudetud saadavat kasu piisavalt hästi põhjendada.“
Põhjalikumalt loe teemaveebist
kaubandus.eeSeotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.