G4S Eesti müügidivisjoni direktor Jaan Nappus rääkis Äripäeva läbirääkimiste seminaril, et nemad planeerivad hinnatõusu läbirääkimisi ette aasta aega.
- G4S Eesti müügidivisjoni direktor Jaan Nappus Foto: Mihkel Maripuu / Postimees / Scanpix
Nappuse sõnul võrdub küsitav hind pakutava teenusega. „Hoolitse selle eest, et sul oleks mida pakkuda!“, kirjutas
kaubandus.ee.
Hinnatõusu läbirääkimiste puhul on Nappuse sõnul olulised kriteeriumid nii kliendi kui enda järgmise aasta eelarve koostamise ajaplaan. „ Kui oled hiljaks jäänud, on jah-sõna väga raske saada või läheb selle hilinemine ettevõttele väga kalliks maksma.“ „Me alustame hinnatõusu ettevalmistamist aasta algul,“ ütles Nappus ja lisas, et hinnatõusu jaoks saavad nad sisendi suhteliselt varakult (näiteks kui palju tõuseb alampalk).
G4S Eesti on hinnatõusu protsessi jaganud nelja ossa: eeltöö, jagunemine, läbiviimine ja järeltegevus.
Nappuse sõnul on kaks põhjust, kui ei tulda hinnatõusuga kaasa: hind tundub ebaõiglane või kliendil ei ole lihtsalt raha. „Siis tuleb analüüsida, kas hind ongi ebaõiglane või ei ole suudetud saadavat kasu piisavalt hästi põhjendada.“
Põhjalikumalt loe teemaveebist
kaubandus.ee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.