Taanis uksi ja aknaid müüv Eesti e-pood klarvinduer.dk turundusjuht Matthias Vutt rääkis, miks nad otsustasid oma tooteid müüa ainult Taani turul, kuidas nad seal ennast nähtavaks tegid ja konkurentidega võistlevad ning millised on nende suurimad õppetunnid.
- Eesti e-pood klarvindeur.dk on Taanis edukas. Foto: Kuvatõmmis
Vuti sõnul otsustasid nad enda Valga tehases toodetavat täispuidust ja väljapoole avanevat akent ja ust Taani turul müüa sealse suure nõudluse pärast. “Eesti turg on tootjatest küllastanud ning kümnest kaheksa ostavad oluliselt soodsamat plastakent. Lisaks levib Eestis ja Baltimaades peamiselt Saksa tüüpi aken,” rääkis Vutt.
Nähtavaks välisturul
Välisturul turundab klarvinduer.dk kolmel viisil. Esimene on makstud turundus, näiteks Google AdWordsi, Bing Ads, kohalikud lehed ja aeg-ajalt ka sotsiaalmeedia. “Hoiame pidevalt oma reklaame üleval 4–5 kanalis korraga, mõõdame väga täpselt ROId,” ütles Vutt. Tema sõnul proovivad nad iga päev enda tegevustest õppida, et tulevikus targemad olla.
Teine väga oluline väljund on nende enda e-pood ja selle sisu. “See on ka kõige olulisem osa meie turundusest, mis nõuab kõige rohkem aega. Igapäevane veebi optimeerimine, parendused ja sisu tootmine.” Kliendi jaoks on oluline mugav veeb, kus õige sisu on kergesti kättesaadav. Vuti sõnul on e-pood kui pusle, mis koosneb 1000 tükist ja mis kunagi päris valmis ei saa.
Kolmas oluline faktor on kvaliteetse toote õigel ajal kliendini toimetamine ning kliendisuhtlus. “See on meie jaoks n-ö tasuta turundus. Paneb sõna levima. Üritame hoida klienti kursis, mis tema tellimusega toimub ning saada temalt peale tellimuse täitmist tagasisidet,” ütles Vutt. Selleks on neil automatiseeritud protsessid, kus kliendile saadetakse pärast tellimuse täitmist küsitlus ning kutse neid hindama mõnda populaarsesse hinnanguportaali. Vahel käivad nad ka kliendi juures kodus, teevad pildi oma paigaldatud akendest-ustest ning siis küsivad kliendilt intervjuud, mille panevad ettevõtte e-poe blogisse.
Loe
Äripäeva teemaveebist Kaubandus.ee, mis on Valga ukse- ja aknavalmistaja suurimad õppetunnid Taani turul.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.