Põltsamaa suurim tööandja Põltsamaa Felix teenis üle miljoni euro kasumit. Kasvule aitas kaasa Põltsamaa kaubamärgi aktiivsem kasutamine.
- Põltsamaa Felixi mahlad. Foto: Raul Mee
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et toiduainete tootmisega tegeleva Põltsamaa Felix ASi müügitulu kasvas 2016. aastal 1,2 protsenti, 25,15 miljoni euroni. Ärikasum langes 483 924 euro võrra, 1,15 miljoni euroni (võrreldes eelneva aastaga).
Ettevõttes töötas mullu keskmiselt 236 inimest, võrreldes 2015. aastaga palgati juurde 12 inimest. Käive töötaja kohta langes 4 protsenti, 106 551 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 9 protsenti, 799 euroni kuus.
„Müügitulu kasv tuli ettevõtte strateegilistest tootekategooriatest, nagu mahlad, valmistoidud, kastmed ja köögiviljahoidised,“ kirjutas ettevõte oma tegevusaruandes.
No component for type: contentPartInfopank
„Kõige suurema kasvu saavutasid uue lihtsalt avatava kaanega konserveeritud köögiviljahoidised ja purgisupid. Kasvule aitas kaasa toodete nimetatud tootekategooriate üleviimine tugeva eestimaise Põltsamaa kaubamärgi alla. Uue kaanega köögiviljahoidised ning purgisupid võeti tarbijate poolt hästi vastu ja aktiivse turundus- ning müügitoetuse tulemusena kasvatati ka turuosa.“
Põltsamaa Felix ASi emafirma on Rootsi ettevõte Orkla Foods Sverige AB. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal firmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.