Soome valmistoitude müüja Saarioinen Eesti kasvatas käivet neljandiku võrra ning vähendas jõuliselt kahjumit. Ettevõte jäi tulemustega rahule.
- Mamma kaubamärgi all valmistoitu pakkuva Saarioineni toidutehas Raplas. Foto: Eiko Kink
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et valmistoitude tootmisega tegeleva Saarioinen Eesti OÜ müügitulu kasvas mullu 24 protsenti, 12,54 miljoni euroni. Ettevõte vähendas ka jõuliselt kahjumit. Kui 2015. aastal saadi 559 000 eurot kahjumit, siis tänavu ulatus kaotus 25 000 euroni.
Mullu töötas firmas keskmiselt 145 inimest, seda on aasta varasemaga võrreldes 17 võrra rohkem. Käive töötaja kohta kasvas 10 protsenti, 86 475 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 1 protsendi võrra, 1071 euroni kuus.
No component for type: contentPartInfopank
Müük Eesti klientidele suurenes 14,1 protsenti ja eksporti kasvatati 38,5 protsendi võrra. Omatoodangu müük tõusis 26,1 protsenti ja eksport moodustas kogukäibest 45,7 protsenti.
„Ettevõte täitis aruandeaastal müügi- ja kasumiplaani,“ kirjutas firma oma tegevusaruandes. Sel aastal planeerib Saarioinen Eesti oma toodangu ja müügimahtu kasvatada kooskõlas kontserni strateegiliste eesmärkidega aastani 2022.
Saarioinen Eesti OÜ kuulub Soome kontserni Saarioinen OY. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal firmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.