Lidli Eestisse tuleku ootuses valitseb praegu kõigi kaupmeeste hinges hirm, kuid kui Lidli tuleb 15–20 poega, siis jääb tema turuosa alla 10%, ütles Selveri juhatuse liige Kristi Lomp Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

- Selveri juhatuse liige Kristi Lomp Foto: Meeli Küttim
„Täna ei tea mitte keegi, kui tõsiseks konkurendiks Lidl Eestis teistele jaekettidele muutub. Samuti on raske öelda, kellelt Lidl hakkab turgu ära võtma,“ lausus Lomp. Ta lisas, et kindlasti täidab Lidl ära selle tühimiku, mis Säästumarketite sulgemisega Eesti turule jäeti.
Lisaks Lidli tuleku võimalikele mõjudele rääkis Kristi Lomp hommikuprogrammis valitsuse maksuotsuste mõjust jaekettidele, miks on Eesti jaeturul kohalikel ettevõtjatel suur osakaal ning kuidas mõjutab e-kaubanduse kasv kaubanduskettide äri.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!