Venemaa presidendi Vladimir Putini lähikonda kuuluv Sergei Roldugin liigutas raha läbi Danske Banki skandaalse Eesti filiaali, kirjutab Taani leht Jyllands-Posten.
- Venemaa president Vladimir Putin ja tema sõber Sergei Roldugin.
Rahvusvaheliselt tuntud Vene tšellist Sergei Roldugin, Venemaa presidendi Vladimir Putini tütre ristiisa, on seotud ettevõttega, mis pidi saama Danske Banki Eesti kontorist 6,5 miljonit eurot, nagu näitavad panga andmed ja Panama advokaadibüroost lekkinud dokumendid ehk nn Panama paberid.
Börs sai pangalt teate, mille kohaselt kandis pank 2008. aastal üle 6,5 miljonit eurot Delco Networksile, mis on Panama paberite järgi Rodulginiga lähedalt seotud.
See firma on seotud ka nn Magnitski juhtumiga, kus 230 miljonit dollarit Vene riigilt varastatud raha jõudis rahvusvaheliste pankade kaudu Venemaale tagasi. Magnitski juhtumi uurimisel avaldatud dokumentidest selgub, et Danske Bankist Delcole tehtud ülekande põhjusena on kirjas aktsiaost, põhjendus, mida on kasutatud ka paljudes teistes sellest juhtumist läbi käinud rahaülekannete korral.
Danske Bank ei soovinud Eesti haru kaudu klientide börsi kaudu tehtud rahaülekandeid kommenteerida, kuid panga pressiesindaja Kenni Leth rõhutas, et pank jätkab asja uurimist lõpuni välja ja seetõttu uuritakse põhjalikult läbi kõik kliendid aastatel 2007–2015. Selle uurimise tulemused pole veel käes.
Ka Venemaa presidendi Vladimir Putini onupoeg Igor Putin ja Venemaa luureteenistus olid Taani lehe Berlingske teatel seotud Danske Banki Eesti kontori kaudu käinud rahapesuga.
Seotud lood
Danske panga tippjuht Thomas Borgeni sõnul näitavad pooleli juurdluse andmed, et Eesti filiaali rahapesu tõkestamise järelevalves olid suuremad augud kui nad arvasid.
Rahapesuskandaali sattunud Danske panga juht Ivar Pae lahkub ametist, pank põhjendab seda strateegia muudatusega.
Eesti Ekspress kirjutas kaheksa aastat tagasi, kuidas Põhja-Korea relvavedaja kasutas lennuki rentimiseks kontot Danske Eestis. Nüüd tõusis sama teema fookusesse Taanis.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.