Digitaalseid reklaamilahendusi pakkuva Adcash OÜ uus tegevjuht on Priit Viru, kes töötas enne Adcashi finantsjuhina. Ettevõtte asutaja ja senine tegevjuht Thomas Padovani jätkab Adcashi emaettevõtte Webinfluence grupi presidendina.
- Adcashi senine tegevjuht Thomas Padovani läheb emafirmasse presidendiks. Foto: Postimees/Scanpix
"Muutuse peamine põhjus on mõte, et äkki vajab ettevõte pisut uut moodi juhtimist. Padovani juhtis seda 11 aastat ja tegi seda hästi, aga nüüd tuleb vaadata uut moodi," rääkis Priit Viru Äripäeva raadiole antud intervjuus.
„Adcash alustas oma tegevust Õismäe korteri köögis, kasvades Thomase juhtimisel kiiresti üheks Eesti edukamaks infotehnoloogia ettevõtteks. Adcash konkureerib maailma suurimate tehnoloogiahiidudega nii klientide kui ka talentide nimel. Jätkame investeerimist innovatsiooni, tipptasemel tehnoloogiasse ja meeskonda ning töötame selle nimel, et muuta digireklaamituru senist toimimist,“ märkis Viru.
Adcashi pressiteate vahendusel lubas Viru keskenduda turu läbipaistvuse parandamisele ja reklaamitepettuste vastu võitlemisele.
Ettevõte teenis mullu 38 miljoni euroselt käibelt 3 miljonit eurot ärikasumit, mõlemad näitajad olid languses, kuid juhivahetus ei ole seotud finantsnäitajatega, kinnitas Viru Äripäevale.
"Need on langenud, sest Google on üritanud meie seda formaati pisut ära tappa, milles me oleme kõige paremad olnud. Üks toote loomulik tsükkel, ühe tsükli oleme nüüd läbi teinud ja tegeleme selle nimel, et kasvuradadele naasta," kommenteeris ta.
Viru on viimased neli aastat töötanud nii Adcashi kui ka Webinfluence grupi finantsjuhi ning juhatuse liikmena. Varem on Viru juhtinud Deloitte finantsnõustamise osakonda, töötanud strateegiakonsultandina Excedeas ning nõustanud ettevõtete ühinemise ja ülevõtmise tehinguid Eestis.
Adcashi asutaja ja senine tegevjuht Thomas Padovani juhtis ettevõtet 11 aastat ning jätkab presidendina Webinfluence grupis, kuhu kuulub ka Adcash. Webinfluence grupi presidendina on Padovani eesmärk grupi strateegiline juhtimine, investeerimisvõimaluste leidmine ja gruppi kuuluvate ettevõtete tegevjuhtkonna toetamine.
Adcash on 2007. aastal loodud Webinfluence gruppi kuuluv Eesti tehnoloogiaettevõte, mis arendab ja pakub digitaalseid reklaamilahendusi üle maailma. Adcashi väljatöötatud reklaamiplatvormi vahendusel jõuavad reklaamid igapäevaselt üle 200 miljoni internetikasutajani enam kui 100 000 veebilehel.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.