Ka sel aastal valis Äripäeva reklaamitoimetus aasta parima müügisõnumi. Ühtlasi on see ka hea võimalus katsetada kolleegide peal, kas ja kuidas mõni reklaam vaatajat kõnetab. Sõelale jäi kolm eriti ilmekat.
1. koht – FB Asset Management
Kuna finantsteenuste reklaamimine on surutud rangetesse raamidesse, pälvis FB Asset Management tähelepanu oma targalt ja leidlikult lahendatud sõnumiga, mis mõjub pealegi ka vaimukalt.
FB Asset Management
2. koht – Utilitas
Eesti juhtiv kaugkütte ja elektrienergia pakkuja Utilitas on edastanud oma sõnumi tänapäevases võtmes. Triibulises hommikumantlis mehe pilk on sisendusjõuline ja veenev. Taamal kuivavad värvilised sokipaarid räägivad nii muutunud meestemoest kui ka üksikute meeste hakkama saamisest kodus. Humoorikas ja hästi välja mängitud reklaam.
3. koht – Luminor
Luminori reklaam on visuaalselt nauditav, maitsemeeli ärgitav ning isu tekitav.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.