Facebooki grupis kutsub keegi anonüümne "Anto Nüünous" Taxify juhte streikima plaanitava sõidukategooria Basic vastu. Väidetavalt polevat Basicu tariifide juures juhtidel võimalik kasumit teenida. Taxify leiab aga, et anonüümse konto taga on konkurendid.
- Kuvatõmmis Taxify kirjast juhtidele.
Teadupärast ei saa Taxify juhid klassikalises tähenduses streikida, kuna nad pole palgalised töötajad. Küll saab korraldada tööseisakuid, nagu mullu jaanuaris. Mõni kuu hiljem kirjutas aga Delfi
Ärileht, et toonase protesti initsiaatorid lõid hoopis omaenda sõidujagamisplatvormi Hope, mis seadis kahtluse alla nende motivatsiooni siiruse.
Seekordse streigiüleskutse vastu pole vähemalt kõnealuses grupis palju huvi tuntud – postitusel on null laiki ja vaid kaks kommentaari. Ka Taxify pressiesindaja Karin Kase ütles, et ettevõte suurt muret streigi pärast ei tunne.
"Esialgu loodame siiski, et streikimiseks põhjust ei ole ja me saame oma juhtidega ka muul moel asjad arutatud. Anonüümselt kontolt postitatud üleskutse sotsiaalmeedias ei ole kindlasti kõige parem viis ühtegi küsimust lahendada. Meil on põhjust arvata, et selle üleskutse taga ei peitu Taxify juhid, vaid konkurendid," märkis ta.
Tema väitel tunnevad Basicu kategooria vastu huvi juhid ise. "Meie arvutuste kohaselt võimaldab soodsam hind teha rohkem sõite ja tänu sellele teenivad Basicu kategooria juhid samaväärselt teistes kategooriates sõitvatele juhtidega. Täpsemaid detaile ma praegu kommenteerida ei saa – anname kindlasti teada, kui me uue kategooria käivitame," sõnas ta.
Detailide kohta saab infot aga Anto Nüünouse postitatud kuvatõmmistest Taxify kirjast juhtidele. Nende kohaselt oleks Basicu sõidu alustamise hind 0,99 eurot, kilomeetri hind 0,35 eurot ning 0,55 eurot alates 10. sõidukilomeetrist, ootetasu 0,1 eurot minut ning sõidu miinimumhind 2 eurot.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?