Soome ettevõtete otsustajad hindavad autode valimisel kõige olulisemaks auto hinda, ökonoomsust ja sõidumugavust, kirjutab Kauppalehti. Tänavu on otsustajate lemmikuks osutunud Škoda.
Kuigi ettevõtlusautode seas registreeriti tänavu jaanurist augustini kõige enam Škodasid ja Volkswageneid, selgub ValueClinicu uuringust, et tegelikult teevad otsustajad kompromisse – kui 40 protsenti ettevõtete otsustajatest tahab Mercedes-Benzi või BMWd, siis ainult kolmandik neist viib mõtte ellu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.